ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت و توصیف ویژگی های سرفس پرو ۳

همانطور که می دانید، اپل پنجشنبه شب از آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ رو نمایی کرد و ما هم تمام تلاش خود را کردیم که به بهترین شکل ممکن تمامی اخبار مربوط به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۵

همانطور که می دانید، اپل پنجشنبه شب از آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ رو نمایی کرد و ما هم تمام تلاش خود را کردیم که به بهترین شکل ممکن تمامی اخبار مربوط به این مراسم را به سمع و نظر شما برسانیم. اپل با معرفی آیپد ایر ۲ توانست رکورد نازک بودن تبلت را بشکند، چرا که این محصول تنها ۶.۱ میلیمتر ضخامت دارد. مایکروسافت به هیچ عنوان علاقه ای به این همه جلب توجه اپل ندارد و در تبلیغ جدیدی را برای معرفی سرفس پرو ۳ [بررسی دیجیاتو: سرفس پرو ۳ ؛ مایکروسافت در شکار اولترابوک ها] تحت عنوان کارآمدترین تبلت دنیا منتشر کرد.

در این ویدیوی تبلیغاتی مایکرسافت به توصیف این محصول می پردازد و دلایل انتخاب لقب "کارآمدترین تبلت دنیا" را توضیح می دهد. از جمله ویژگی های تبلت سرفس پرو ۳ می توان به مواردی همچون: نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، قلم Surface Pen، پایه نگه دارنده در زوایای مختلف، نصب بودن مایکروسافت آفیس کامل، پورت یو اس بی ۳.۰ و غیره

البته با ۱۲ اینچ نمایشگر نمی توان این محصول را به عنوان رقیب آیپد معرفی کرد و مایکروسافت هم بیشتر رقابت خود را با مک بوک ایر اعلام می کند. طبق گفته این شرکت شما به خوبی می توانید سرفس پرو ۳ را جایگزین لپ تاپ خود کنید. در اوایل این ماه تایید شد که مایکروسافت قصد دارد از یک سرفس پرو جدید رونمایی کند اما هنوز هیچ خبری نسبت به مشخصات یا ویژگی های محصول جدید به بیرون درز نکرده.

برای مشاهده ویدیوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Surface-Pro-3-The-most-productive-tablet-on-the-planet.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    من یه سرفیس پرو 3 با پردازنده آی 5 خریدم ، از هر نظر بینظیر بود ، محض مقایسه بگم که حدود 8 ماه پیش یه کیس جمع کردم با آخرین مادربرد ایسوس و پردازنده 4770 (آخرین مدل اینتل زمان خودش) و 16 گیگ رم و دو هارد که رید کردم، این سرفیس از اون کیس قویتر به نظر میومد، سریعتر بوت میشه و سرعتش هم ظاهرا بالاتره (هر چند باور نکردنی بنظر میاد).
    فقط یه اتفاقی که افتاد یه بار باتریش تا ته تموم شد و خاموش شد و دیگه روشن نشد(شارژ هم نمیشد دیگه) تحقیق کردیم دیدیم سری اولش این مشکلو داشته و تو گوگل سرچ کنید خیلی های دیگه هم همین مشکلو داشتن.
    ناچار شدم با یه مسافر بفرستم اونور که ببینم آیا مایکروسافت عوضش میکنه یانه. (البته مایکروسافت میگه عوضش میکنه ولی چون از ایران خریدم نمیدونم چی میشه).
    محض اطلاع رسانی بود دوستان ...

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    من اینو از نزدیک دیدم و باید بگم با وجود صفحه ۱۲ اینچیش ولی وزن و ابعاد بسیار مناسبی داره و حتی میتونه جایگزین آیپد هم بشه. فقط یک ضعف در اون دیدم اونم نبود سخت افزار جی پی اس بود درحالی که نرم افزارهای مسیریابی قدرتمندی مثل here برای ویندوز وجود دارند. البته نبود قابلیت پشتیبانی از سیمکارت هم شاید برای بعضی ها مهم باشه...
    بدون درنظر گرفتن این موارد و البته قیمت بالا میتونم بگم بهترین چیزیه که میشه به عنوان جایگزین لپ تاپ های سنگین و تبلت های با کارایی کمتر نسبت به ویندوز، خریداری کرد.

  • homan mi
    homan mi | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    واقعا عالی .......

  • محمد حسین
    محمد حسین | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    این ویدیو رو که خود دیجیاتو خیلی وقت پیش گذاشته بود!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی