ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ایندوریا؛ یک مدیریت کننده دانلود ایرانی

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در مورد اهمیت وجود یک دانلود منیجر خوب روی تلفن های هوشمند صحبت کرده و اپلیکیشن ADM را برای گجت های اندرویدی معرفی نمودیم. تعداد این اپلیکیشن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در مورد اهمیت وجود یک دانلود منیجر خوب روی تلفن های هوشمند صحبت کرده و اپلیکیشن ADM را برای گجت های اندرویدی معرفی نمودیم. تعداد این اپلیکیشن ها بسیار زیاد است و هر کسی بسته به سلیقه خود، به سراغ یکی از آنها می رود. بیشتر این دانلود منیجرها، خارجی بوده و این روزها کمتر اپلیکیشن ایرانی که واقعا عملکرد مناسب و آبرومندی در این زمینه داشته باشد را خواهید یافت.

خوشبختانه از ایندوریا می توان به عنوان معدود اپلیکیشن های فارسی زبان مفید و کاربردی برای مدیریت دانلودها نام برد. ایندوریا به شما اجازه می دهد تا چندین لینک دانلود را به طور همزمان در آن وارد کنید، دانلود های خود را زمان بندی کرده و کاری کنید که در صورت قطع و وصل شدن اینترنت، دانلود شما بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی به پایان برسد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایندوریا امکانی برای کاربر فراهم کرده تا از اینستاگرام و آپارات، مستقیما به دانلود ویدئو بپردازید. برای این کار کافیست لینک دانلود ویدئو در سایت های ذکر شده را کپی کنید. با این کار، Pop up ایندوریا باز شده و در همان لحظه می توانید دانلود را شروع کنید.

این اپلیکیشن البته خالی از عیب نیست. رابط کاربری تک رنگ و بی روح، محیط کاملا فارسی و استفاده از واژه های جایگزین بعضا ناآشنا (که ممکن است بعضی از آنها، کاربر را به اشتباه بیندازد) و استفاده بیش از حد از متن به جای آیکن های راهنما، باعث شده که کار با آن بر خلاف سایر اپلیکیشن های مدیریت دانلود، چندان لذت بخش نباشد. با این وجود، ایندوریا در امر دانلود کارش را به خوبی انجام می دهد و تقریبا اولین دانلود منیجر ایرانی است که میتوان به آن در این خصوص اطمینان کرد، بنابراین حمایت از آن اشتباه نبوده و به معنای پول دور ریختن نیست.

امیدواریم تیم سازنده در نسخه های بعدی ایندوریا، به رفع مشکلات جزئی آن بیندیشد و رابط کاربری مناسب تری را جایگزین رابط ناکامل فعلی کند. ایندوریا را می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از کافه بازار دانلود کنید.

ایندوریا

ایندوریا

سازنده: استودیو ایندوریا قیمت: 1999 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • uvthk
    uvthk | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    واقعن کلش اف کلنز بازی خوبی است

  • kamyab98
    kamyab98 | ۲۸ مهر ۱۳۹۳

    ...

  • Mohammadjv
    Mohammadjv | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

    کاراییش خوبه
    جز با کیفیت ترین اپ های ایرانی ای بود که دیده بودم تا بحال
    2000 تومن میارزه

  • محمد
    محمد | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

    چقدر به هم ریختید بچه ها
    لطفا اروم باشید هرکسی طرفدار یک برنده ودلایل شخصی خودشو داره
    تو خارج دارن روز به روز پیشرفت میکنند بعد ما اینجا افتادیم به جون همدیگه
    به اینده فک کنید واز این بحث ها دوری کنید خواهشا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی