ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ساعت هوشمند تبدیل شونده klatz آشنا شوید

ساعت های هوشمند روز به روز بیشتر در زندگی ما رسوخ پیدا می کنند و شرکت هایی مثل اپل و پبل محصولات بسیار زیبایی را عرضه کرده اند، اما در عین حال فعال بودن آنها ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

ساعت های هوشمند روز به روز بیشتر در زندگی ما رسوخ پیدا می کنند و شرکت هایی مثل اپل و پبل محصولات بسیار زیبایی را عرضه کرده اند، اما در عین حال فعال بودن آنها و استفاده از تمام قابلیت های شان نیازمند اتصال به یک تلفن همراه هوشمند است. اما محصولی مثل Galaxy Gear S سامسونگ می تواند تماس های تلفنی را هم برقرار کند.

اما تصور کنید چنین ساعت هوشمندی با قابلیت مکالمه را در اختیار دارید و بخواهید با آن از طریق مچ دست خود صحبت کنید. به غیر از اینکه این موضوع از نظر ظاهری هم جلوه خوشی ندارد، از لحاظ امنیتی هم بسیار خطرناک خواهد بود.

اینجاست که ساعت هوشمند klatz. وارد می شود. این محصول یک تلفن همراه جداگانه نیست ولی با طراحی خاص خود، پس از جدا شدن از مچ دست می تواند به دستگاهی تبدیل شود که با اتصال به موبایل تان از طریق بلوتوث، به شما امکان مکالمه می دهد، همانند محصول HTC Mini [بیشتر بخوانید: بررسی لوازم جانبی اچ تی سی] که با اتصال به تلفن هوشمند محصول اچ تی سی خود، تبدیل به یک موبایل کوچک می شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول و مشاهده تصاویر بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

klatz---smartwatch-and-handset (1)

همانند دیگر ساعت های هوشمند، شما می توانید امکانات خاصی مثل زیر نظر داشتن ساعت، نمایش اطلاعات تماس را در کنار امکان مکالمه را به شما می بخشد. این محصول به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند اندرویدی یا iOS شما متصل می شود و پس از آن می توانید پیامک های دریافتی را با klatz. دریافت کنید، به مدیریت مخاطبین خود بپردازید و یا موسیقی در حال پخش را کنترل کنید.

زمانی که تماسی را دریافت کنید، نام و شماره تلفن شخص مورد نظر به روی ساعت نمایش داده می شود و برای پاسخ گویی تنها لازم است که آن را از مچ دست خود باز کرده و همانند تلفن همراه آن را در کنار گوش و دهان خود قرار دهید.

klatz---smartwatch-and-handset (5)

اما آنچه که این ساعت هوشمند را از دیگر محصولات مشابه خود متفاوت کرده همان مشکل شایعی است که مردم را نسبت به اینگونه ابزار دلسرد کرده و آن چیزی نیست جز مصرف باتری. سازندگان این محصول توانسته اند با استفاده از یک باتری قدتمند و یک نمایشگر کم مصرف (۳۸۶ چراغ LED) شرایطی را فراهم آورند که این ساعت هوشمند در حالت عادی ۱۰ روز شما را همراهی کنند و تا یک ماه هم در حالت حداقل مصرف انرژی دوام آورد.

klatz---smartwatch-and-handset (3)

ایده اصلی ساخت این محصول، مشاهده تمایل مردم به استفاده از محصولاتی که هرچه بیشتر در محیط خارج از خانه آنها را از تلفن هوشمند خود دور کند. این ساعت به خوبی می تواند علاوه بر کارایی های خود به عنوان یک محصول پوشیدنی، در این بخش هم به خوبی ظاهر می شود.

klatz---smartwatch-and-handset

این محصول در حال حاضر در حال جذب سرمایه است، اما سازندگان گفته اند که ۵۰۰ خریدار نخست klatz. آن را با پرداخت تنها ۱۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و پس از آن، به قیمت ۱۴۰ دلار خواهد رسید. اگر این ساعت هوشمند طی سی روز آینده به سرمایه ۱۴۰هزار دلار برسد می توانیم در مارس یا آوریل ۲۰۱۵ شاهد عرضه آنها در دو رنگ و چهار اندازه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • گراندوم
    گراندوم | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    بروبچ شکست دادن دوربین نوت 4 در برابر اکسپریا زد3:
    http://xperian.ir/%d9%86%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ab%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%da%a9%d8%b3/

  • M7M
    M7M | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    يك ايده خوب ديگه هم پريد رفت !!!
    بريم سراغ ايده بهتر بعدي !!
    ...................................
    ميگند حالم بده !! نگو تب دارم !!!

  • Mr. Android
    Mr. Android | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    اونوقت یه سوال
    اگه این ساعت نیاز به تلفن همراه داره تا بشه باهاش صحبت کرد اینکار اصلا چه کاریه ؟ خب تلفن هوشمند و ساعت رو جدا میخریم....

    • thepjt
      thepjt | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      به درد وقتی میخوره که یک گوشی ببخشید گوشکوب نسل جدید داشته باشی ( بالا 5 اینج ) .. نوت ... بعد توی مترو یا اتوبوس ببخشید کنسور آدم گیر افتاده باشی و نتونی گوشکوب رو از جیب در بیاری ..
      دی:

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    ساعت یعنی این ! ولا غیر ...
    از دوستانی که تمایل به کادو دادنش به من هستن نهایت تچکر و متچکرات را دارم ...

    • PORYA
      PORYA | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

      الان چه زمانی رو داره نشون میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی