ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: ASUS Google Nexus 7 و Samsung Galaxy S5 G900 H

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد،دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد،دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تبلت ASUS Google Nexus 7 و تلفن هوشمند محصول سامسونگ، Galaxy S5 G900 H. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

 

۱- ASUS Google Nexus 7

B009X3UW2G_asus_image1_lg

تبلت ۷ اینچی محصول همکاری گوگل و ایسوس که نام نکسوس ۷ را بر خود گرفت از یک نمایشگر ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی برخوردار است. پردازنده چهار هسته ای به کار رفته در این دستگاه از نوع تگرا ۳ محصول انویدیا است که به روی فرکانس ۱.۲ تا ۱.۳ گیگاهرتزی تنظیم شده و همچنین یک گیگابایت رم آن را همراهی می کند. فضای داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت بوده و به همراه یک باتری ۴۳۲۵ میلی آمپری ساعتی، استرس کمبود شارژ و حافظه را از شما دور می کند. لازم به ذکر است این محصول قابلیت نصب سیم کارت ندارد.

قیمت محصول: ۶۹۵٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۶۲۵٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: DigiKala.com

۲- Samsung Galaxy S5 G900 H

-samsung-galaxy-s5-g900-h-16gb

 

در میان محصولات تخفیف خوردهٔ امروز، آخرین پرچمدار کهکشانی سری اس سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۵ هم به چشم می خورد. این محصول دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰در ۱۰۸۰ پیکسل است و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت و مقدار رم ۲ گیگابایت تعیین شده. مدل G500 این دستگاه از پردازنده ۸ هسته ای سامسونگ، Exynos 5 Octa مدل 5422 بهره می برد که چهار هسته آن از نوع Cortex-A15 و مابقی از مدل Cortex-A7 است و به ترتیب به روی سرعت های ۱.۳ و ۱.۹ گیگاهرتزی تنظیم شده اند. پردازنده گرافیکی این دستگاه از نوع Mali-T628 MP6 است و در نهایت، یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی شما را همراهی می کند.

قیمت محصول: ۱٫۵۵۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۵۳۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    سلام،بابا بس کنید اینقدر از اپل و ال جی و نکسوس گفتید حالم بهم خورد، یه خواهش دارم یکی هست به من بگه s5g900h بهتره یا s5g900f ممنون میشم واسم ایمیل کنید... keshtgar.mehrdad@gmail.com

  • حامد
    حامد | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    فکر کنم یه جای خرید روز عنوان خرید دیروز رو بذارید بهتر باشه.

    • TROOL
      TROOL | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      خخخخخخخخخ
      تویه پست خرید روز فقط محصولاتی که تخفیف خورده گذاشته میشه

  • علی طوسی
    علی طوسی | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    ادب مرد به ز دولت اوست...

  • M7M
    M7M | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    واقعا كي مياد به جاي آيپد ميني با اون همه برنامه ios را ول كنه بره نكسوس ٧ بخره ! كه بسيار كوچكتر هست
    يعني پول دور ريختني بهتر از خريدن اين نوع محصولات بنجل نديدم
    گلكسي اس ٥ هم از HTC ONE E8 هم در فريم بازي و همً در سرعت عملكرد روزمره و كيفيت و زيبايي ميبازه با اينكه گرونتره گلكسي اس ٥ اصل !
    من با توجه به قدرت چيپ در بازيها و سرعت عملرد روزمره گلكسي اس ٥ را با iPhone 5C مقايسه ميكنم و معادل هم در نظر ميگيرم با اينكه جنس بدنه آيفون بسيار بهتره و همچنين طراحي و نرمافزارهاي ios فرسنگها جلوتر هست ولي شايد يكي به خاطر دوربين بهتر رفت سمت سامي ! يا به خاطر تبليغات كور كنندش از نمايشگرهاي AMOLED كه سالها بنجل ميزد و حالا هم كه بهتر شده و قابل رقابت با يك LCD شده نتونسته دوام را اضافه كنه و بعد يكسال باز از LCD به شدت عقب مي افته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی