ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

VCcup
تکنولوژی

ششمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف برگزار می شود

ششمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(VCcup) یا همان جام سرمایه گذاری مخاطره پذیر ایران از خرداد ماه امسال آغاز و اکنون به پایان مرحله دریافت آثار نزدیک شده است. 30 مهر ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۵

ششمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(VCcup) یا همان جام سرمایه گذاری مخاطره پذیر ایران از خرداد ماه امسال آغاز و اکنون به پایان مرحله دریافت آثار نزدیک شده است. 30 مهر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره خواهد بود.

جشنواره VCcup با همکاری «صندوق پژوهش وفناوری توسعه صادرات شریف» و «مرکز کارآفرینی و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف»، 5 دوره را پشت سر گذاشته است و ششمین دوره خود را با تغییرات برگزار می کند.

در ادمه با دیجیاتو همراه شوید تا از VCcup بیشتر بخوانید.

ششمین دوره با تغییرات جدید و در دو بخش «ایده های نوآورانه» و «کسب‌ و کارهای نوپا»با محورهای: فناوری اطلاعات وارتباطات، حوزه­ های مدیریتی، مالی واقتصادی،فناوری‌های نوین بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی و علوم کشاورزی و منابع طبیعی مشغول به کار است.

شاید بپرسید چگونه می شود در این 4 روز باقی مانده در این جشنواره سراسری شرکت کرد؟ برای این کار کافی است شما صاحب کسب و کاری نوپا و یا ایده نوآورانه باشید.

اگر یکی از این دو قابلیت را دارید، کافی است برای طرح یا کسب و کار خود یک پاور پوینت حداقل 10 صفحه ای یا یک فیلم 3 تا 5 دقیقه آماده کنید و به بخش ثبت نام جشنواره مراجعه و طرح خود را برای داوری ارسال کنید.

VCcup

بعد از داوری طرح ها، برگزیدگان،در قالب کارگاه های آموزشی متنوعی، مدل کسب و کار خودرا پرورش می دهند و جهت تدوین طرح کسب و کار به آنها یک پشتیبان مجرب اختصاص خواهد یافت. طرح های نهایی و برتر در کمیته داوران ارزیابی می‌شود و به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند.

در مرحله پایانی، مراسم اختتامیه جشنواره در آذر ماه برگزار می شود که در آن صاحبان طرح‌های برتر در حضور کمیته داوران و حضار، به دفاع از طرح های خود می کنند. سرانجام کار هم تعیین و  اعلام رتبه های برتر در بخش های مختلف است.

مزیت این جشنواره به نمونه های دیگر داخلی، وجود بخش های مختلف آموزش، مسابقه، سمینار، همایش و شبکه‌سازی حرفه‌ای در کنار هم است.

در کنار جوایز نقدی،  برخی امکانات موثر از قبیل تسهیلات مالی ارزان قیمت، امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه گذاران برای طرح های برگزیده ششمین جشنواره سراسری کار آفرینی و توسعه کسب و کار شریف در نظر گرفت شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • خدایار
    خدایار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    من دوساله شرکت میکنم ولی همش برنده نمیشم تا علتو چویا شدم غیر مستقیم بمن گفتند این جایزه فقط برای شریفی هاست (دانشجویان شریف )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی