ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: اولین کیبورد فارسی با قابلیت سوایپ برای iOS 8

امکانات جدید iOS 8 و قابلیت پشتیبانی از کیبوردهای سوم شخص بهانه ای شده تا ما تنوع بیشتری را در این زمینه در آی دیوایس های اپل ببینیم. کیبوردهای سوم شخص با پشتیبانی از سوایپ فارسی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

امکانات جدید iOS 8 و قابلیت پشتیبانی از کیبوردهای سوم شخص بهانه ای شده تا ما تنوع بیشتری را در این زمینه در آی دیوایس های اپل ببینیم. کیبوردهای سوم شخص با پشتیبانی از سوایپ فارسی مدتها است که در سیستم عامل اندروید میبینیم و باید این مژده را به شما بدهیم که پای این نوع کیبورد هم به آیفون و آیپد هم باز شده.

کیبورد Adaptxt Keyboard اپلیکیشنی است که علاوه بر اینکه یک کیبرود سوم شخص برای تبلت یا آیفون شما محسوب می گیردد، بلکه امکان تایپ فارسی و البته سوایپ در زبان مادری مان را هم دارد.

در ادامه مطلب با این کیبورد بیشتر آشنا خواهید شد. 

Adaptxt Keyboard ظاهری معمولی اما عملکردی بسیار خوب و جالب توجه از خود به نمایش می گذارد و شما به راحتی می توانید زبان شیرین فارسی را به آیفون، آیپاد تاچ و آیپد خود اضافه کرده و در کنار تایپ معمولی از سوایپ فارسی هم لذت ببرید. این کیبورد به خوبی حرکت انگشت شما را درک می کند و با وجود بانک لغات داخلی، کلماتی که شما قصد نوشتن شان را دارید را متوجه می شود. همچنین در صورت موجود نبودن آن کلمه می توانید با تایپ دستی و فشردن دکمه ضربدری که در سمت چپ ظاهر می شود، آن را به دایره لغات اضافه کنید.

IMG_0078

خوشبختانه این کیبورد از نظر سرعت هم عملکرد بسیار خوبی دارد و شما حین تایپ با آن هیچ گونه تاخیری را حس نخواهید کرد. با انتخاب زبان های مختلف شما می توانید با سوایپ چپ و راست به روی دکمه فاصله (Space) می توانید در میان آنها جابجا شوید.

قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Adaptxt Keyboard:

  • یادگیری نحوه تایپ شما
  • پشتیبانی از بیش از ۹۰ زبان دنیا
  • امکان تایپ کلمات با سوایپ
  • امکان تعبیه کردن کلمات کلیدی و میان بر
  • تغییر ظاهر کیبورد در ۲ حالت سفید و مشکی

این کیبورد به صورت رایگان منتشر شده و سایز تمامی آی دیوایس های اپل، شامل آیفون ۴ اس، ۵، ۵ اس، ۵سی، ۶، ۶ پلاس، آیپد، آیپد مینی و آیپاد نسل پنجم را پشتیبانی می کند. اگر دستگاه خود را به iOS 8 ارتقا داده اید این اپلیکیشن را از دست ندهید.

Adaptxt Keyboard

Adaptxt Keyboard

سازنده: KeyPoint Technologies قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS 8 حجم: ۱۰.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    ok عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی