ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Mashhad Streetview؛ نمای سه بعدی شهر مشهد در دستان شما

اگر به خاطر داشته باشید، اوایل مهر ماه اپلیکیشن Tehran Streetview را در دیجیاتو به شما معرفی کردیم. استودیوی نیک اپس در راستای گسترش شهرهای تحت پوشش محصول خود، این بار به سراغ شهر مشهد رفته و به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، اوایل مهر ماه اپلیکیشن Tehran Streetview را در دیجیاتو به شما معرفی کردیم. استودیوی نیک اپس در راستای گسترش شهرهای تحت پوشش محصول خود، این بار به سراغ شهر مشهد رفته و به شما امکان گردشی سه بعدی در خیابان و کوچه پس کوچه های این شهر را می دهد. در ادامه مطلب با معرفی این اپلیکیشن همراه باشید:

تمام تصاویر این اپلیکیشن توسط یک دوربین پانورامای سوار بر اتومبیل گرفته شده اند و تقریبا اکثر نقاط شهر مشهد را می توانید از نمای کف خیابان مشاهده کنید، از خیابان های عریضی مثل بلوار امام رضا (ع) گرفته تا کوچه های باریک و بن بست های مشهد. نیک اپس، استفاده از نقشه های آنلاین گوگل را مبنای اپلیکیشن خود قرار داده که برای انتخاب منطقه مورد نظر باید از آن استفاده کنید، با این حال یک بار که تصاویر را دانلود کردید از این پس نقشه به صورت آفلاین هم در دسترس شما خواهد بود.

رابط کاربری Mashhad Streetview مشابه نسخه تهران آن است. با ورود به برنامه، یک نقشه هوایی از شهر مشهد برایتان به نمایش در می آید و شما باید با لمس نقطه ای خاص روی آن، به نمای خیابانی وارد شوید. در نمای خیابان، تصاویر به صورت 360 درجه از محیط را مشاهده خواهید کرد و با کمک آیکن های روی تصویر، می توانید در خیابان به جلو و عقب حرکت کنید. همچنین همانند نسخه تهران، قابلیت چرخش 360 درجه با استفاده از ژیروسکوپ موبایل هم برایتان مهیا شده است.

Mashhad Streetview 2

تصاویری که در محیط اپلیکیشن بارگذاری می شوند را بعدا قادرید در حافظه تلفن هوشمند خود ذخیره کرده یا آن را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته تصاویر در نسخه رایگان، کیفیت چندان مطلوبی ندارند. ولی با خرید نسخه حرفه ای با قیمت 1450 تومان از محیط اپلیکیشن، امکان مشاهده تصاویر HD برایتان آزاد می شود که به مراتب کیفیت بهتری نسبت به تصاویر معمولی در اختیار شما قرار می دهد. Mashhad Streetview را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

Mashhad Streetview

Mashhad Streetview

سازنده: نیک اپس قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۲۸ مهر ۱۳۹۳

    خوب چرا با اپ تهران یکی نمی‌کنند؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

    چرا سازنده های ایرانی این برنامه ها نمیان و با گوگل همکاری کنن و این ویژگی رو به صورت یکپارچه در خود گوگل قرار بدن؟ مثل بقیه نقاط دنیا...

  • كيومرث شِيدى
    كيومرث شِيدى | ۲۷ مهر ۱۳۹۳

    نميدونم چرا هرچى نظر ميزارم ميره براى تاييد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی