ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

RollerCoaster Tycoon 4؛ شهر بازی رویایی خود را بسازید

مجموعه بازی های RollerCoaster نامی آشنا برای گیمرها هستند. اولین نسخه از این مجموعه بازی را کریس ساویر، برنامه نویس اسکاتلندی در سال 1999 برای کنسول اکس باکس ارجینال طراحی کرد و از آن پس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

مجموعه بازی های RollerCoaster نامی آشنا برای گیمرها هستند. اولین نسخه از این مجموعه بازی را کریس ساویر، برنامه نویس اسکاتلندی در سال 1999 برای کنسول اکس باکس ارجینال طراحی کرد و از آن پس تا کنون، این سری بازی روز به روز کامل تر شده و بر محبوبیتش در میان گیمرها افزوده شده است.

نسخه جدید این بازی به تازگی برای اندروید و iOS عرضه شده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

نسخه چهارم RollerCoaster Tycoon با قرار دادنتان در نقش یک مدیر شهر بازی، هم به شما فرصتی برای نمایش خلاقیت در ساخت یک مجموعه سرگرمی داده و هم توانایی های مدیریتی و استراتژیک شما را محک می زند. در بدو ورود به بازی، میزان کمی پول و یک زمین خالی برای ساخت یک شهربازی در اختیار دارید. حالا باید با کمک مصالح و نیروی کارگری، از صفر شروع به گذاشتن وسایل بازی، احداث جاده، احداث رستوران و هتل، کاشت درختان، زینت بخشی به فضای سبز و ... بکنید، تا جایی که به بیشترین مراجعه کننده و حداکثر درآمد از شهربازی خود برسید.

RollerCoaster Tycoon 4-1

با پیشرفت در بازی و کسب درآمد بیشتر، می توانید برای پارکتان وسایل بازی مدرن تر و جذاب تری خریداری کرده و جمعیت بیشتری را به سمت مجموعه خود بکشانید. حدود 20 وسیله بازی آماده در RollerCoaster Tycoon قابل خریداری هستند، با این حال مسیر بعضی وسایل مثل ترن هوایی را می توانید به سلیقه خودتان طراحی کنید. ضمنا در بازی نیازی نیست که فقط در نقش یک مدیر باشید، هر وقت از کارهای مدیریتی خسته شدید می توانید به یکی از وسایل بازی تان سری زده و مینی گیم های آن را امتحان کنید. RollerCoaster Tycoon 4 برای اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دانلود است.

ویدئویی کوتاه از این بازی را هم می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/RollerCoaster-Tycoon-4-Mobile.mp4"]

RollerCoaster Tycoon 4

RollerCoaster Tycoon 4

سازنده: Atari قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.7 / 80 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • ایلیا
    ایلیا | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    من این بازی هارا خیلی دوست دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی