ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های زامبی محور؛ خشونت فانتزی

دوران زندگی زامبی ها در بازی های ویدیویی به چندین بخش تقسیم می شود. پیش از Plants vs Zombies، کمتر کسی جرات این را داشت که با زامبی ها شوخی کند یا آن ها را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

دوران زندگی زامبی ها در بازی های ویدیویی به چندین بخش تقسیم می شود. پیش از Plants vs Zombies، کمتر کسی جرات این را داشت که با زامبی ها شوخی کند یا آن ها را به سخره بگیرد و عموما همه از شنیدن نامشان وحشت می کردند.

اما کودکان و نوجوانان امروز، از مردگان متحرک  تفسیر متفاوتی دارند. پس از ظهور و گسترش وسیع بازی های موبایل، زامبی ها تبدیل به موجوداتی ابله و بی مغز شدند که بی هدف این سو و آن سو می جهند و کوچک ترین تهدیدی برای انسان محسوب نمی شوند.

ما قصد تغییر این دیدگاه را نداریم و در ادامه مطلب می خواهیم تعدادی بازی زامبی محور معرفی کنیم.

 

Zombie Judgment Day

11

هر نوع زامبی ای که باشید باید بالاخره تقاص کارهای تان را پس بدهید. چه آدم ها که نخورده و چه خانواده ها که بی سرپرست نکرده اید. البته در این بازی شما زامبی نیستید، بلکه باید به این زامبی های درمانده، طعم عدالت را بچشانید. قدرت های متفاوتی در بازی علاوه بر اسلحه ی معمولی تان وجود دارد. گاهی اوقات زامبی هایی وارد کارزار می شوند که برای نابود کردن آن ها باید به نیروهای فراتر از خودتان پناه ببرید.

Zombie Judgment Day

Zombie Judgment Day

سازنده: Dai-Hyun Kwon قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 30.6 مگابایت زبان:

 

Zombie Smasher

22

چشم های قرمز برآمده، مغزهای بیرون آمده و خون های پاشیده بر زمین. این ها قرار نیست حال شما را به هم بزنند، بلکه می خواهند ساعت ها سرگرمی برای تان رقم بزنند. Zombie Smasher واقعا عنوان سرگرم کننده ای است و هیچ گاه دست از شوخی کردن بر نمی دارد. حتی در منوی اصلی، وقتی بازی را نصب کنید اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند اشتباهات املایی است. در مجموع اگر آماده ی یک تجربه اعتیاد برانگیز هستید این بازی را دانلود و نصب کنید.

Zombie Smasher

Zombie Smasher

سازنده: Minh Trinh قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 8.5 مگابایت زبان:

 

Zombiewood – Zombies in L.A

33

برای بعضی ها این یک خطر بزرگ است و برای برخی دیگر یک فرصت. تنها چیزی که شما لازم دارید در مورد واقعه پساآخرالزمانی خیزش زامبی ها بدانید این است که زمان ساختن فیلم های پر بودجه هالیوودی با استفاده از زامبی هاست. ذهن مریض و خلاق سازندگان این بازی را واقعا باید ستود. تنها زمانی متوجه این مسئله می شوید که واقعه به جریان بیفتد و تجربه یکی از بهترین بازی های دو انگشتی (Twin-Stick) را کسب کنید.

Zombiewood – Zombies in L.A

Zombiewood – Zombies in L.A

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 322 مگابایت زبان:

 

Zombie Diary 2: Evolution

44

نبرد بین انسان ها و زامبی ها همچنان ادامه دارد، قهرمان های بسیاری جان خودشان را از دست داده اند و سقوط کرده اند اما شما تا به الان زنده مانده اید و باید تا به انتها باشید تا نسل بشر به زندگی خود ادامه دهد. تا آنجا که می توانید باید از سد مردگان متحرک بگذرید و افراد بیشتری را نجات دهید. بیش از 30 مدل اسلحه متنوع در بازی وجود دارد تا به وسیله آن ها بتوانید مقابله ای جدی با زامبی های بد هیبت داشته باشید.

Zombie Diary 2: Evolution

Zombie Diary 2: Evolution

سازنده: Mountain Lion قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • سمانه
    سمانه | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    سلام من 1 بازی زامبی میخوام که کشتار و خون ریزی نداشت و توش از توپ و اژدها برای کشتن زامبی ها استفاده می شده اما اسمش یادم نیست تو اپل بازی میکردم

  • اسماعیل
    اسماعیل | ۶ آبان ۱۳۹۳

    به جرات میشه گفت سریال مردگان متحرک باعث شد که دوباره توجه به زامبی ها بیشتر بشه! من که دیدن این سریالو به بازی کردن بازی های زامبی محور ترجیح میدم

  • ammiirkh
    ammiirkh | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    لطفا لینک دانلود معمولی این بازی ها رو هم بزارید که راحت دانلود کنیم
    نه از گوگل پلی
    ممنون میشم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی