ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر رسمی Motorola DROID Turbo لو رفت

به نظر می رسد موتورولا روزهای پر کاری را در حال طی کردن است و نه تنها نکسوس ۶، بله قصد دارد به زودی یک تلفن هوشمند بسیار قدرتمند دیگر هم به بازار عرضه کند. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۰

به نظر می رسد موتورولا روزهای پر کاری را در حال طی کردن است و نه تنها نکسوس ۶، بله قصد دارد به زودی یک تلفن هوشمند بسیار قدرتمند دیگر هم به بازار عرضه کند. این دستگاه DROID Turbo نام دارد که پیش از این به لو رفتن "دفترچه راهنما"ی آن اشاره کرده بودیم.

روز گذشته تصاویر رسمی و تبلیغاتی Motorola DROID Turbo توسط Evan Blass در حساب توییتر خود که هنوز با نام کاربری Evleaks فعالیت دارد، لو رفتند و به نظر می رسد این محصول در دو رنگ مشکی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. در این عکس ها بدنه طرح دار پشت دستگاه به خوبی دیده می شود و می توان گفت بر خلاف انتظارمان این محصول ظاهر زیبایی خواهد داشت.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

dip-a

شایعه شده که دروید توربو نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد داشت. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده چهار هسته ای ۲.۷ گیگاهرتزی اسنپدرگن ۸۰۵، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K اشاره کرد. در مورد باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری این فبلت هم گفته شده همانند نکسوس ۶، از تکنولوژی شارژ فوق سریع (Turbo Charge) بهره می برد و با ۱۵ دقیقه شارژ حدود ۸ ساعت دوام می آورد.

dip-b

متاسفانه شایعات حاکی از آن است که موتورولا دروید توربو منحصرا توسط اپراتور ورایزن با همکاری موتورولا ساخته و به بازار عرضه می شود و هنوز از تولید این محصول به صورت آنلاک خبری منتشر نشده.

dip--d

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۸ مهر ۱۳۹۳

    افرین طراحیه خوبی داره به دل میشینه :) از نظر سخت افزاریم که عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی