ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LG AKA
تکنولوژی

تلفن هوشمند LG AKA می تواند احساساتش را نمایش دهد

LG به تازگی خبر از معرفی یک تلفن هوشمند مفهومی (کانسپت) جدید داده است و وعده نموده که آن را به صورت رسمی در نمایشگاه World IT که در روزهای ۲۳ و ۲۴ اکتبر در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۱

LG به تازگی خبر از معرفی یک تلفن هوشمند مفهومی (کانسپت) جدید داده است و وعده نموده که آن را به صورت رسمی در نمایشگاه World IT که در روزهای ۲۳ و ۲۴ اکتبر در شهر بوسان کره ی جنوبی برگزار می شود رونمایی کند. در مورد این دستاورد جدید ال جی اطلاعات زیادی به جز نامش که احتمال می رود LG AKA باشد در دسترس نیست و البته گفته می شود این موبایل قادر به بیان احساساتش خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

آنچه محصول برند کره ای را از سایر رقبایش متفاوت می کند تصویر منتشر شده از آن است. در این عکس، در قسمت بالایی تلفن هوشمند چشمهایی متحرک و با قابلیت نمایش حالت های مختلف وجود دارند و موبایل مذکور می تواند بر مبنای نحوه ی استفاده ی کاربر و به کمک این چشم ها احساساتش را بیان نماید.

دو چشم یاد شده در حین گوش دادن به موسیقی، پخش زنگ هشدار (آلارم) و استفاده از اپلیکیشن ها به وضعیت ها و حالت های مختلفی در می آیند. LG AKA قرار است پس از رونمایی در نمایشگاهی که پیش تر اشاره گردید از وضعیت کانسپت خارج شده و با تولید انبوه در اختیار کاربران علاقه مند در کره ی جنوبی قرار بگیرد و البته حدس بر این است که محصول مورد بحث هرگز در خارج از بازارهای آسیا عرضه نخواهد گردید مگر اینکه استقبال خاص و فوق العاده ای از آن به عمل بیاید.

ال جی با ارائه ی محصولات غیر متعارف به بازار موبایل در جهان بیگانه نیست و قبلاً نیز اقداماتی مشابه را داشته است، از جمله ی این گونه رفتارهای برند یاد شده می توان به عرضه ی تلفن هوشمند G Flex اشاره نمود که برای بسیاری از کاربران جذابیت های خاصی داشت. اما اینکه تلفن هوشمند شما بتواند احساست خودش را به نمایش بگذارد دارای جذابیت است یا خیر، مسئله یست که زمان و البته کاربران به آن پاسخ خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    ایده جالبیه
    از این کارای الجی خیلی خوشم میاد :D

  • SONY means CREATIVE
    SONY means CREATIVE | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    دهان و دماغ هم داشت بهتر بود.

  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه... مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی