ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس خبری آونگ
تکنولوژی

کنفرانس خبری آونگ با حضور مدیران ADATA در ایران برگزار شد [گزارش دیجیاتو]

ADATA یکی از برند هایی محسوب می شود که در طول سالیان گذشته توانسته نقش پر رنگی را در بازار کامپیوتر ایران ایفا کند. این شرکت تایوانی که از تولید کنندگان RAM، حافظه جانبی، SSD، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

ADATA یکی از برند هایی محسوب می شود که در طول سالیان گذشته توانسته نقش پر رنگی را در بازار کامپیوتر ایران ایفا کند. این شرکت تایوانی که از تولید کنندگان RAM، حافظه جانبی، SSD، فلش و ... به شمار می رود، با گارانتی آونگ محصولات خود را در ایران توزیع می کند.

روز گذشته شرکت آونگ ضمن دعوت از مدیران ADATA جهت حضور در ایران، کنفرانسی را برگزار نمود تا طی آن از محصولات جدید این کمپانی تایوانی رونمایی به عمل آورد. در ادامه مطلب می توانید گزارشی از این مراسم را مطالعه نمایید.

IMG_7731-w600

در ابتدای مراسم آقای آلبرت تونگ، مدیر فروش خاورمیانه ADATA، برخی از محصولات جدید شرکت متبوع خود را به حضار معرفی نمود.

 

رم XPG Z1

adata xpg ram

این رم اولین DDR4 با قابلیت اورکلاک در جهان به شمار می رود که برای پردازنده های Haswell اینتل طراحی شده است. DDR4 برای انجام فعالیت خود به ۱.۲ ولت انرژی احتیاج دارد که این میزان در مقایسه با DDR3 بالغ بر 0.3V کاهش یافته است.

مصرف انرژی کمتر باعث می شود با استفاده از DDR4 دمای دستگاه نیز پایین تر نگه داشته شود تا بدین طریق در هنگام انجام فعالیت های سنگین، ثبات بیشتری بر مجموعه حاکم باشد.

علاوه بر مصرف بهینه، عملکرد نیز در DDR4 بهبود یافته است. در حالی که رم های DDR3 تنها قادر بودند سرعت 1,866Mbps را در اختیار کاربر قرار دهند، رم های جدید می توانند سرعت 3,200Mbps را به نمایش بگذارند.

بر اساس آنچه که در کنفرانس آونگ مطرح شد، ADATA در حال حاضر رتبه دوم تولید رم در جهان را دارا است و پس از شرکت آمریکایی Kingston یکی از پیشروان این صنعت به شمار می رود. طبق ادعای مسئولین ADATA در کنفرانس خبری، این شرکت اولین مجموعه ای به شمار می رود که به همراه اینتل نسبت به تولید رم DDR4 اقدام کرده است.

 

حافظه SSD

adata ssd حافظه اس اس دی ای دیتا

ADATA مدعی است که تنها تولید کننده ای به شمار می رود که ۴ نوع کنترلر مختلف در SSD هایش ارائه می دهد. در واقع هر SSD دارای یک چیپ پردازنده است که به آن کنترلر گفته می شود. این کنترلر ها ۴ مدل مختلف دارند که هر یک از آنها برای فعالیتی خاص بهینه شده اند:

  • SandForce: مخصوص فایل های قابل فشرده سازی، بالا بردن سرعت بار گذاری سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی
  • Marvell: مخصوص فایل های غیر قابل فشرده سازی، بازی های کامپیوتری با گرافیک بالا، تدوین فیلم،  تدوین صدا و موزی، کار با تصاویر.
  • SMi: مخصوص بالا بردن سرعت کلی سیستم با قیمت مناسب
  • JMicron: مخصوص پایین آوردن زمان بارگزاری سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی با قیمت پایین.

بد نیست اشاره کنیم که رکورد بنچ مارک PC-Mark 07، که استانداردی برای سرعت اجرای نرم افزارهای ویندوز به شمار می رود، در اختیار یکی از SSD های ای دیتا موسوم به SX910 است.

 

هارد اکسترنال HC500

هارد اکسترنال ADATA

HC500 جدید ترین هارد اکسترنال ADATA به شمار می رود که قابلیت های جالبی را به کاربر ارائه می دهد. این هارد ضمن پشتیبانی از USB 3.0 قابلیت اتصال به تلویزیون را نیز دارا است. به کمک این قابلیت شما می توانید HC500 را به راحتی به تلویزیون مورد نظر خود متصل نموده و به ضبط و یا پخش محتوا بپردازید.

HC500 همچنین قادر است تا اطلاعات را بر روی ابرها نیز به اشتراک گذارد. این دستگاه با پشتیبانی از سرویس Cloud این امکان را به شما می دهد تا در هر کجایی که هستید به اطلاعات خود دست پیدا کنید.

هارد اکسترنال

یکی دیگر از قابلیت های هارد جدید ADATA ، برخورداری از سنسور G Shock است. با استفاده از این تکنولوژی، دستگاه به صورت خودکار ضربه های شدید را تشخیص داده و تلاش می کند با توقف فعالیت های در جریان، از آسیب دیدن هارد جلوگیری به عمل آورد.

 

بازیابی رایگان اطلاعات

گارانتی آونگ بازیابی اطلاعات هارد

در پایان کنفرانس مدیران شرکت آونگ، به عنوان نماینده رسمی ای دیتا در ایران، اعلام کردند که از آبان ماه طرحی جدید را برای خدمت رسانی به مشتریانشان پیاده خواهند کرد.

IMG_7724-w600

بر اساس این طرح خریدارانی که جعبه دستگاه آن ها شامل برچسب Avang Service Plus باشد، می توانند در صورت پاک شدن اطلاعات موجود بر روی هاردشان، به دفتر آونگ مراجعه کرده و نسبت به بازیابی محتوای مورد نظر خود اقدام نمایند. طبق توضیحات مدیران آونگ، این خدمت به مدت ۱ سال از زمان خرید و ثبت محصول در سایت، به صورت رایگان برای کابران انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    خيلي هم عالي..............
    شما كه اين همه گفتين.....اما از قيمت هاشون چيزي نگفتين!!!

  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه.... مرسی

  • sadegh
    sadegh | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    جالبه تصویر آقای یوسف نژاد (مدیر سایت همسایه) هم توی عکس اول هست...

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    از قسمت آخر و گارانتی بیشتر خوشم اومد ...

  • afsanshifteh
    afsanshifteh | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    خوشحالم گزارشی از مانی قاسمی خوندم امید که بیشتر بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی