ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ios to android switch guide
تکنولوژی

گوگل به صورت رسمی به کاربران نحوه مهاجرت از iOS به اندروید را می آموزد

گوگل اندکی پس از انتشار اندروید آب نبات چوبی به صورت رسمی وب سایت Android.com را به روز رسانی کرده و حجم انبوهی از اطلاعات و مطالب گوناگون را در آن منتشر نمود. نکته جالب ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

گوگل اندکی پس از انتشار اندروید آب نبات چوبی به صورت رسمی وب سایت Android.com را به روز رسانی کرده و حجم انبوهی از اطلاعات و مطالب گوناگون را در آن منتشر نمود. نکته جالب در اینجاست که در لا به لای این حجم بالا از موضوعات مختلف تازه انتشار یافته یک راهنمای مهاجرت از iOS به اندروید نیز به چشم می خورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

راهنمای یاد شده به چهار دسته ی بندی موضوعی مختلف تقسیم شده است و به کاربران یاد می دهد چطور می توانند تصاویر و فایل های موسیقی خودشان را به همراه فهرست مخاطبین، پیغام ها و تنظیمات مرتبط به اشتراک ایمیل شان را بین دو پلتفرم جا به جا نمایند.

نحوه ی یافتن و دریافت اپلیکیشن از پلی استور نیز از سایر موارد توضیح داده شده است و اکثر راهنمایی ها تمرکزشان بر انتقال موارد مختلف گوناگون از ابزارهای اپل مانند آیپد و آیفون به محصولات مشابه اندرویدی هستند و به نظر می آید بتوانند تا حد زیادی نیاز کاربر را در موارد مورد اشاره برطرف نمایند.

اپل نیز پیش از این راهنمایی مشابه را جهت سوئیچ کردن کاربران اندروید به پلتفرم iOS منتشر کرده بود و با توجه به آنچه گفته شد ظاهراً اقدام اخیر گوگل پاسخی جدی باشد به کمپانی رقیبش. البته به مانند همیشه برنده ی این جدال کسی نیست جز کاربران، که حالا برای رفتن از یک پلتفرم به پلتفرمی دیگر راهنما هایی رسمی و موثر در اختیار دارند. باید دید در آینده پای ویندوز فون نیز به این رقابت باز خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    دمش گرم کار خوبی کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی