ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Skype Screenshot
موبایل

کاربران ویندوز فون می توانند با اسکایپ نقاشی ارسال کنند

به روز رسانی اخیر اسکایپ به شما این امکان را می دهد تا در حین گفتگوی تصویری با دوستان خود به نقاشی پرداخته و سپس این نقاشی را برای فردی که در حال مکالمه با ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۹

به روز رسانی اخیر اسکایپ به شما این امکان را می دهد تا در حین گفتگوی تصویری با دوستان خود به نقاشی پرداخته و سپس این نقاشی را برای فردی که در حال مکالمه با آن هستید ارسال نمایید. قابلیت یاد شده در حال حاضر فقط بر روی نسخه ی پلتفرم ویندوز فون این اپیکیشن محبوب ارائه شده و اسکایپ سخنی از زمان افزودن امکان مذکور به نسخه ی مرتبط به iOS و اندروید به میان نیاورده است.

هفته ی گذشته این شرکت اپلیکیشن دیگری تحت عنوان Skype Qik ارائه نمود که با اقتباسی از اسنپ چت، کاربران را قادر می ساخت به یکدیگر پیغام های کوتاه ویدئو یی ارسال نمایند و این پیغام ها پس از مدت زمان مشخصی به صورت خودکار از بین می رفتند.

اضافه شدن قابلیت ارسال نقاشی نیز به نظر می آید تقلید دیگری از اپلیکیشن معروف اسنپ چت باشد و ظاهراً اسکایپ قصد دارد خیلی جدی کمبودهایی که نسبت به سایر محصولات رقیب احساس می نماید را جبران کند. همچنین این به روز رسانی تاخیرهایی که پیش از این در کار با اپلیکیشن مورد اشاره وجود داشت را برطرف کرده و زمان برقراری مجدد مکالمه پس از قطع شدن نیز بهبود یافته است.

اسکایپ در حال حاضر متعلق به کمپانی مایکروسافت است و شاید اولویت دادن به اپلیکیشن مرتبط به پلتفرم ویندوز فون و افزودن سریعتر قابلیت های جدید به آن از همین مسئله ناشی بشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه... مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی