ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ReadAloud، متن ها را برای شما روخوانی می کند

گاهی اوقات وقتی که سر و کارمان به متون تخصصی و پیچیده انگلیسی زبان می افتد، خواندن بخش هایی از آن برایمان مشکل خواهد بود. در این طور موارد، معمولا برای آگاهی از تلفظ صحیح ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

گاهی اوقات وقتی که سر و کارمان به متون تخصصی و پیچیده انگلیسی زبان می افتد، خواندن بخش هایی از آن برایمان مشکل خواهد بود. در این طور موارد، معمولا برای آگاهی از تلفظ صحیح کلمات به سراغ ابزارهایی مثل گوگل ترنسلیت می رویم. با این وجود گوگل ترنسلیت قابلیت های محدودی دارد، مثلا نمی تواند فایل های پی دی اف را روخوانی کند. اینجاست که وجود اپلیکیشنی همچون ReadAloud در تلفن های هوشمند، ضرورت ویژه ای می یابد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ReadAloud که مختص سیستم عامل ویندوزفون 8.1 برنامه نویسی شده، متون انگلیسی را از محیط اینترنت، اپلیکیشن ها و حتی فایل های PDF برایتان روخوانی می کند. برای اینکه اپلیکیشن کار روخوانی را آغاز کند، تنها باید گزینه Share را در محیط اپلیکیشنی که در آن هستید را بفشارید، با این کار کلیه متون آن بخش به محیط ReadAloud منتقل شده و روخوانی خواهند شد.

برای روخوانی قادرید از بین صدای مرد و زن یکی را انتخاب کنید. هر پاراگرافی از متن که در اپلیکیشن در حال خوانده شدن است، هاشور رنگی می خورد و در حین عمل روخوانی می توانید آن را متوقف کرده یا به جمله قبلی یا بعدی بروید. متأسفانه فعلا تنها زبانی که ReadAloud از آن پشتیبانی می کند، زبان انگلیسی است. اما با بروزرسانی اپلیکیشن و نصب موتورهای خواندن متون از زبان های دیگر، انتظار گسترش زبان های مورد پشتیبانی در این اپلیکیشن را خواهیم داشت. ReadAloud را می توانید به رایگان برای موبایل ها و تبلت های ویندوزفونی خود دانلود کنید.

ReadAloud

ReadAloud

سازنده: Optimilia Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    نرم افزاره خیلی خوبیه واسه وینفون. کاشکی قابلیت ترجمه هم بهش اضافه بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی