ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنترل روشنایی منزل به وسیله کلید بلوتوث Avi-on

احتمالا با دستگاه های مختلفی، مانند لامپ های Hue فیلیپس، آشنایی دارید که توسط تلفن های هوشمند کنترل می شوند. اما نظرتان درباره کنترل چنین گجت هایی به وسیله یک کلید ساده چیست؟ شرکتی به ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

احتمالا با دستگاه های مختلفی، مانند لامپ های Hue فیلیپس، آشنایی دارید که توسط تلفن های هوشمند کنترل می شوند. اما نظرتان درباره کنترل چنین گجت هایی به وسیله یک کلید ساده چیست؟

شرکتی به نام Avi-on نیز همین با استفاده از همین ایده، کلیدی ساخته که بدون نیاز سیم یا چیز دیگری به دیوار اتاق شما متصل می شود. با توجه به بهره بردن این گجت ساده و کاربردی از سنسور بلوتوث، امکان کنترل برخی دستگاه های دارای بلوتوث با برند GE، از جمله لامپ ها و دیگر وسایل این شرکت، به وسیله آن مهیا است.

از دیگر ویژگی های جذاب این دستگاه، باتری آن است؛ به گفته کمپانی مذکور، این باتری 'چندین سال' دوام خواهد داشت. در ضمن، اگر ترجیح می دهید برای اینکار از تلفن هوشمندتان استفاده کنید، اپلیکیشن های iOS و اندروید این شرکت نیز برای این کار موجود هستند. از قابلیت های این اپلیکیشن ها می توان به تایمر، برنامه ریز و گروه بندی هوشمندی دستگاه ها اشاره کرد.

این شرکت برای تولید انبوه محصول منحصر به فردش، فعلا در مرحله توسعه و جذب سرمایه به سر می برد و به گفته Avi-on، تا پایان سال پای خود را به بازار باز خواهد کرد.

کمپانی مذکور ترجیح داده برای جذب سرمایه عمومی از پلتفرم Tilt Open استفاده کند. اگر مایل به پشتیبانی از این اختراع خلاقانه هستید، ساده ترین کیت آن، که شامل یک کلید و یه کنترل کننده روشنایی است، ۵۹ دلار، و کیت کامل آن برای خانه های کوچک، ۳۹۹ دلار هزینه خواهد داشت که البته با پرداخت آن در کنار دریافت این پکیج ها، به روند ارائه محصولات آن به بازار نیز سرعت بخشیده اید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Avi-on Switch- The world's first wireless, movable light switch.mp4"]

استفاده از تکنولوژی این شرکت در کنار کلید مذکور، با اپلیکیشن اندروید و iOS شان نیز امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    مرسی عالی بود مثه همیشه

  • EDRIS kochike
    EDRIS kochike | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    donyaye ajibi shode diroz sobh didam ye sag dasht non mikhord

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی