ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

samsung core max
تکنولوژی

گلکسی Core Max از سامسونگ رسماً معرفی شد

سامسونگ در هفته ی جاری دست به معرفی هشتمین عضو جدید از خانواده ی گلکسی Core زده و این اولین باری است که پس از نیمه ی نخست سال گذشته محصولی تازه به سری یاد شده افزوده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۵

سامسونگ در هفته ی جاری دست به معرفی هشتمین عضو جدید از خانواده ی گلکسی Core زده و این اولین باری است که پس از نیمه ی نخست سال گذشته محصولی تازه به سری یاد شده افزوده می گردد.

این موبایل جدید که گلکسی Core Max نامگذاری شده و با شناسه ی SM-G5108 شناخته می شود، از سایر مدلهای حاضر در سری مرتبطش بزرگتر است اما از سوی دیگر اگر آن را با پرچمداران امروزی مقایسه نماییم ابعادش به نسبت کوچک به نظر می آید. البته تلفن هوشمند یاد شده پرچمدار نبوده و یک محصول میان رده نسبتاً قابل توجه به حساب می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

core max double shot

گلکسی Core Max که به صورت رسمی فعلاً در چین معرفی گشته است، دارای یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی از نوع سوپر Amoled با رزلوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل بوده و به همراه اندروید کیت کت ۴.۴ و رابط کاربری تاچ ویز ارائه می گردد.

از سایر مشخصه های تلفن هوشمند مورد اشاره می توان به پشتیبانی از LTE و دو سیم کارت، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگ حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش اشاره کرد.

به نظر می آید گلکسی Core Max قرار است فقط با رنگ سفید عرضه شود، وزن آن ۱۳۲ گرم بوده و دارای باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری خواهد بود. تا کنون در مورد قیمت این محصول و زمان یا احتمال عرضه اش در بازارهای جهانی سخن خاصی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    این سامیم که هرروز یه گوشی میده بیرون :-/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی