ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت همراه
تکنولوژی

تنظیمات اینترنت همراه اول تغییر می کند

یک خبر مهم برای مشترکان همراه اول؛ شاید از روز شنبه سوم آبان ماه به طور ناگهانی خدمات اینترنت شما قطع شود. اگر با این مشکل روبرو شدید، هرگز نگران نباشید. هیچ مشکلی برای خط، ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

یک خبر مهم برای مشترکان همراه اول؛ شاید از روز شنبه سوم آبان ماه به طور ناگهانی خدمات اینترنت شما قطع شود. اگر با این مشکل روبرو شدید، هرگز نگران نباشید. هیچ مشکلی برای خط، شبکه و تلفن همراه شما بوجود نیامده است.

همراه اول مرحله گذر از WAP به HTTP را در روز شنبه کامل خواهد کرد. بدین ترتیب از روز شنبه دیگر به کاربران خدمات WAP داده نمی شود و امکان استفاده از اینترنت همراه اول در موبایل های بسیار قدیمی از بین خواهد رفت.

برای جلوگیری از قطع اینترنت همراه خود یا برقراری مجدد  این سرویس همراه اول ادامه مطلب را از دست ندهید.

بنا بر اعلام اولین اپراتور موبایل ایران، به منظور توسعه شبکه اینترنت همراه اول و امنیت دسترسی کاربران، از روز شنبه 3 آبان ماه استفاده از اینترنت ای اپراتور فقط برای موبایل هایی امکان پذیر است که از تنظیمات HTTP استفاده می کنند و این سرویس برای WAPUser پشتیبانی نمی شود.

مشترکانی که هنوز از تنظیمات WAP برای سرویس اینترنت همراه خود استفاده می کنند، باید برای دریافت تنظیمات مجدد HTTP اقدام کنند. در غیر این صورت سرویس اینترنت همراه دسترسی نخواهند داشت. قابل ذکر است اکثر مشترکین که از قبل تنظیمات HTTP را داشته اند نیازی به تنظیمات مجدد ندارند.

برای این کار کافی است در گوشی خود به قسمت «شبکه های موبایل» یا «Mobile Networks» بروید. داخل منوی «نام نقاط دسترسی به شبکه» که با عناوین «APN» یا «Access Point Name» گردید. حالا کافی است ساخت یک APNجدید یا همان Add APN را شروع کنید. برای ادامه کار بعد از نوشتن یک نام دلخواه فقط مقابل APN کلمه mcinet را نوشته و دکمه ذخیره یا Save را فشار دهید.

برای راهنمایی تصویری در مورد سیستم عامل های مختلف به این آدرس مراجه کنید. همراه اول مدعی شده از یک ماه گذشته تاکنون، 5 مرتبه پیامک در فواصل زمانی مختلف جهت آگاه سازی برای این دسته از مشترکان که نیاز به تغییر تنظیمات دارند، ارسال شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • نگین
    نگین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    اینترنته گوشبم قطع شده هردو سیمکارتمو بسته زدم اچ میشه ولی پی ام نمیاذ انگار وصل نیستتت چیکارکنم دوروره اینجوری شده

  • رها
    رها | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من گوشیمو فلش زدم نت بالا نمیاد.هر تنظیماتی هم ک بگید انجام دادم ولی بازم بالا نمیاد

  • رضا
    رضا | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام تورو خدااینقد ظلم نکنید
    این همراه اول انتنش قطع و وصل میشه
    اینترنت شم که مسخره اندازه سرعت مورچه هم نی چتو پولی میزنه به جییب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی