ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیلبریک iOS 8.1 منتشر شد؛ فعلا تنها برای توسعه دهندگان قابل دریافت است

به نظر می رسد سرعت هکر های iOS روز به روز در حال افزایش است. به گفته وبسایت 9To5Mac، جیلبریک iOS 8.1 منتشر شده است؛ هرچند فعلا نمی توانید آن را دانلود کنید. این جیلبریک، ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد سرعت هکر های iOS روز به روز در حال افزایش است. به گفته وبسایت 9To5Mac، جیلبریک iOS 8.1 منتشر شده است؛ هرچند فعلا نمی توانید آن را دانلود کنید.

این جیلبریک، توسط تیم Pangu در چین توسعه یافته است؛ تیمی مدتی قبل جیلبریکی برای iOS 7.1.1 و 7.1.2 منتشر کرده بود. به گفته وبسایت 9To5Mac، لینک دانلود نسخه مخصوص توسعه دهندگان این جیلبریک در فضای اینترنت منتشر شده بود، اما پس از گذشت مدت کوتاهی پاک شد. نسخه نهایی این جیلبریک نیز به زودی منتشر خواهد شد، که قطعا اتفاقی خوب برای کاربرانی است که نمی خواهند توسط دیوار های اپل، محدود شوند.

این جیلبریک، با دستگاه های زیر سازگاری دارد:

آیپاد تاچ نسل پنجم
آیفون 4s، 5، 5s، 5c، 6 و 6 پلاس
آیپد مینی، آیپد مینی ۲، آیپد مینی ۳، آیپد های نسل دوم، سوم و چهارم، آیپد ایر و آیپد ایر ۲

در نسخه مخصوص توسعه دهندگان، خبری از اپلیکیشن Cydia نبود که با توجه به آمار بالای استفاده کاربران از توییک های غیرقانونی، آن را به نسخه ای ناقص تبدیل کرده است. هرچند، طبق گفته 9To5Mac، پشتیبانی از Cydia نیز در نسخه نهایی این جیلبریک گنجانده خواهد شد.

اما توصیه ما به شما این است که تا زمان انتشار بررسی های مربوط به این نسخه، دستگاه خود را جیلبریک نکنید. این نسخه، بیشتر برای توسعه دهندگان عرضه شده است. حتی اگر همین الان قادر باشید دستگاه خود را جیلبریک کنید، در صورتیکه کاربری عادی باشید، کاربرد زیادی برایتان نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Behnam
    Behnam | ۱ آبان ۱۳۹۳

    من از همه دوستان و اپلى هاى سايت عذر ميخوام قبلاً، ولى اخه مگه ادم مريض باشه بالاتر از 4 دست چندم رو جيل كنه!!! اخه چراااا...!!!!! اونم هكرهاى چينى كه معلوم نيست هدفشون چيه از انتشاراين نسخه ها واقعاًً.. خوب دستگاه اپلى گرفتى اخه، يه فرقى بايد بكنه!!؟

  • نوید
    نوید | ۱ آبان ۱۳۹۳

    من سه سال پیش جیلبریک کردم اینقد دردسر کشیدم
    به هیچ عنوان جیلبریک نکنید واقعا نیازی بهش نیست

  • TROOL
    TROOL | ۱ آبان ۱۳۹۳

    3

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی