ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت مجارستان بابت دانلود و آپلود از اینترنت مالیات دریافت می کند

دولت مجارستان به تازگی طرحی را ارائه کرده است که به واسطه آن شرکت های ارائه دهنده اینترنت موظف می شوند بابت تبادل اطلاعات از اینترنت، مالیات پرداخت کنند. بر اساس این طرح ISP ها ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۳

دولت مجارستان به تازگی طرحی را ارائه کرده است که به واسطه آن شرکت های ارائه دهنده اینترنت موظف می شوند بابت تبادل اطلاعات از اینترنت، مالیات پرداخت کنند. بر اساس این طرح ISP ها مجبور خواهند بود به ازای هر گیگابایت دانلود یا آپلود، مبلغ ۱۵۰ فورینت (بالغ بر ۱۵۰۰ تومان) به دولت پرداخت کنند.

مجارستان در شرایط بحران اقتصادی به سر می برد و دولت این کشور با کسری بودجه مواجه گشته است. رجل سیاسی حاضر در بوداپست تخمین می زنند طرح جدید درآمدی بالغ بر ۸ میلیون دلار را برای دولت به همراه آورد.

جزییات این طرح هنوز در دست بررسی است و البته از همین حالا نگرانی های بسیاری را در میان مصرف کنندگان و صاحبین کسب و کار ایجاد کرده است. با وجود اینکه این طرح ISP ها را هدف گرفته، اما مصرف کنندگان معتقد هستند که در نهایت با بالا رفتن قیمت ها، فشار اصلی به آن ها وارد خواهد شد.

مجارستان در طول سال های گذشته برای جبران کسری بودجه خود، مالیات های بسیاری را برای تجارت های شخصی وضع کرده است. کاربران اینترنت در مجارستان قصد دارند طی هفته جاری در اعتراض به این طرح، تظاهراتی را ترتیب دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱ آبان ۱۳۹۳

    اینجا الان 8 درصده.
    یه روزیم نفت ما تموم میشه، اونوقته که وضعمون دیدنی(تر)ـه ...

  • LG Forever
    LG Forever | ۱ آبان ۱۳۹۳

    اینجا هم مالیات میگیرن هم هزینه ی سرویسو میگیرن کلا میخوان بچاپن از مردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی