ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Reverse The Odds؛ با هم در مقابل سرطان

بازی ها فقط برای سرگرمی و پر کردن وقت نیستند؛ گاهی اوقات، یک بازی رایانه ای به ظاهر ساده و کوچک، می تواند تأثیری بزرگ و شگرف بر یک جامعه انسانی داشته باشد. Reverse The ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

بازی ها فقط برای سرگرمی و پر کردن وقت نیستند؛ گاهی اوقات، یک بازی رایانه ای به ظاهر ساده و کوچک، می تواند تأثیری بزرگ و شگرف بر یک جامعه انسانی داشته باشد. Reverse The Odds از جمله همین بازی هاست؛ بازی ای که با ایده ای زیبا و خلاقانه، سعی بر آن دارد که با استفاده از کمک های شما به پیشبرد علم و مبارزه با بیماری سرطان بپردازد.

Reverse The Odds در ظاهر یک بازی پازل ساده است. موجودات کوچکی به نام Odd، قبلا با خوبی و خوشی در دنیایی زیبا و رنگارنگ زندگی می کرده اند، اما حادثه ای (شاید سرطان) موجب شده که همگی آنها مرده و از آن دنیای زیبای رنگی، چیزی به غیر از دیوارهای سرد، خاکستری و بی روح باقی نماند. شما در هر مرحله از بازی، باید سعی کنید تا با چینش صحیح Odd ها، آنها را به زندگی برگردانده و بار دیگر دنیایی زیبا و رنگارنگ بسازید.

تا اینجا، Reverse The Odds فقط یک بازی فکری معمولی است، اما هدف سازندگان چیزی فراتر از آن بوده. شما با بازی کردن Reverse The Odds، مستقیما در حال کمک به دانشمندان مرکز تحقیقات سرطان انگلستان، برای مبارزه با این بیماری صعب العلاج هستید.

Reverse The Odds 2

بدین صورت که پس از اتمام هر مرحله، تصاویری واقعی از سلول های سرطانی که توسط دانشمندان مرکز تحقیقات انگلستان تهیه شده برایتان به نمایش در می آید. حالا با پاسخ به پرسش هایی که در مورد هر تصویر مطرح شده، می توانید دانشمندان را در جمع آوری اطلاعات یاری کرده و در مبارزه با سرطان، به همراه آنها نقش فعالی داشته باشید.

بنابر گفته سازندگان بازی، مرکز تحقیقات سرطان در انگلستان آرشیوی از میلیاردها تصویر تهیه شده از سلول های سرطانی دارد، تصاویری که آنالیز و بررسی شان نیازمند هزاران نفر نیروی انسانی است.

این گونه بود که سازندگان بازی به این فکر افتادند که با ساخت یک بازی و اعتماد به گیمرها، هم از یک نیروی انسانی بزرگ و بین المللی بهره برده و هم افراد دیگری را در مبارزه با بیماری سرطان شریک تحقیقات خود بکنند. Reverse The Odds برای iOS و اندروید عرضه شده و دانلود آن، به همه کسانی که خواستار مشارکت در محو این بیماری از کره زمین هستند توصیه می شود.

Reverse The Odds

Reverse The Odds

سازنده: Channel 4 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 79.5 / 71 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوشم اومد از هدف بازی :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی