ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین آپدیت مهم Android Wear از راه رسید

گوگل دیروز آپدیت جدیدی را برای Andorid Wear عرضه کرد. این آپدیت مهم ترین به روز رسانی از زمان ارائه این سیستم عامل به شمار می رود و قابلیت های جدیدی را با خود به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

گوگل دیروز آپدیت جدیدی را برای Andorid Wear عرضه کرد. این آپدیت مهم ترین به روز رسانی از زمان ارائه این سیستم عامل به شمار می رود و قابلیت های جدیدی را با خود به همراه دارد.

با این آپدیت، اندروید پوشیدنی هم اکنون قادر است به صورت مستقل از تلفن هوشمند، آمار فعالیت های ورزشی شما را ثبت کند. برای استفاده از این ویژگی ساعت ها باید به سنسور GPS مجهز باشند. جالب است بدانید که در حال حاضر تنها ساعت هوشمند سونی از چنین امکانی برخوردار است.

SmartWatch 3 قیمتی ۲۵۰ دلاری دارد و هم اکنون تنها محصولی است که می تواند از قابلیت جدید اندروید پوشیدنی استفاده کند. البته سامسونگ نیز در Gear S از سنسور GPS استفاده کرده است، اما آن دستگاه به سیستم عامل تایزن مجهز است و ربطی به اندروید ندارد.

دیگر قابلیت مهمی که به Android Wear اضافه شده، امکان اتصال از به هدست، از طریق بلوتوث است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید موسیقی خود را بر روی ساعت ذخیره نموده و بدون نیاز به موبایل، به آن گوش فرا دهید.

گوگل اعلام کرده که طی روزهای آینده آپدیت جدید را در اختیار سازندگانی همچون ال جی، سامسونگ و موتورولا قرار خواهد داد. اگر دوست دارید بیشتر با قابلیت های Android Wear آشنا شوید، توصیه می کنیم بررسی LG G Watch را در دیجیاتو از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳ آبان ۱۳۹۳

    خیلی حیف شد که اکثرشون جی پی اس ندارن. خدا کنه توی سری بعدی این ساعت ها (مخصوصا مال موتورولا) این ویژگی هم بهشون اضافه بشه...

  • Farid
    Farid | ۲ آبان ۱۳۹۳

    والا کوچیک همه بچه های دیجیاتو هستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی