ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: فریاد آزادی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

NBA 2K15

screen520x924 (3)

در یک جمله، خلاصه و کامل: بسکتبال های 2K15 محشر اند، حتی روی پلتفرم های موبایل (به شرط برطرف شدن باگ ها و مشکلات مربوط به سرور). اگر روی کنسول ها بازی کنید کمتر کسی از دور متوجه می شود این یک بازی است و روی موبایل هم واقعا نسبت به دیگر بازی ها بسیار سطح بالاست. برای دریافت نسخه اندرویدی به صورت اصلی، باید از طریف اپ استور آمازون مراجعه کنید. هنوز لینک بازی روی گوگل پلی قرار نگرفته و توضیحاتی در این بین داده نشده است.

NBA 2K15

NBA 2K15

سازنده: 2K قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800 مگابایت زبان:

N.O.V.A. 3: Freedom Edition

screen520x924 (2)

تجربه کاملا رایگان یکی از بهترین بازی های شوتر موبایلی و یکی از بهترین بازی های گیم لافت قطعا دلنشین خواهد بود. NOVA 3 را می توانید به رایگان و تحت عنوان Freedom Edition از اپ استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید. داستان بازی در پس زمینه ای تخیلی رخ می دهد، جایی که کال واردین از ولترایت ها شکست خورده و حالا به دنبال باز پس گیری مقام خود است. NOVA یک شوتر تخیلی است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما با یک کنترلر آن را بازی کنید.

N.O.V.A. 3: Freedom Edition

N.O.V.A. 3: Freedom Edition

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1140 مگابایت زبان:

el

screen520x924 (1)

آدمک سیاه که شبیه به یک دخترک است یک چتر بیشتر ندارد و با آن همه کاری می کند. پرواز و یافتن حقیقت این که چرا زندانی بوده و مسبب آن چه کسی است. ظاهر بازی شاید در ابتدا شما را به یاد بازی هایی چون لیمبو بیاندازد که این تشبیه بی راه هم نیست. با نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش، دخترک چترش را باز و شروع به پرواز می کند. باید خوب دقت کنید، از موانع بگذرید و با امنیت به سر منزل مقصود برسید.

el

el

سازنده: GREE, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 64.3 مگابایت زبان:

Camp Pokemon

screen520x924

کمپ پوکمون ها یک مرکز سرگرمی و تفریح برای کسانی است که آشنایی زیادی با این جانوران با مزه و جذاب ندارند. البته ذاتا این بازی برای کودکان و کم سن و سال ها طراحی شده، بنابراین اگر فرد خردسالی را می شناسید که عاشق پوکمون هاست، این بازی می تواند برایش بسیار دلنشین باشد. Camp Pokemon متشکل از 6 بازی کوچک و ساده است که هر کدام به نوعی بیانگر مدلی از زندگی پوکمونی است.

Camp Pokémon.

Camp Pokémon.

سازنده: THE POKEMON COMPANY INTERNATIONAL, INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 265 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • bahram(آخرین سنگر سکوته...)
    bahram(آخرین سنگر سکوته...) | ۲ آبان ۱۳۹۳

    عجب تیتری ؛ فریاد آزادی

  • saeed
    saeed | ۲ آبان ۱۳۹۳

    سلام
    دستتون درد نکنه
    این بار که واسه ویندوزفون چیزی نداشتین
    ایشالا دفعه بعد...
    دمتون گرم

  • Alireza_Mohammadi
    Alireza_Mohammadi | ۲ آبان ۱۳۹۳

    بازی های اندروید اینش بده که باید برای هر گوی جدا گونه دیتا بگیری ولی ای او اس یکی برای همس

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲ آبان ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

  • ahmia
    ahmia | ۲ آبان ۱۳۹۳

    خدایی پردازنده 8 هسته ای با 3 گیگ رم میسازن . اما هیچ بازی درستو حسابی برای اندروید نمیسازند .

    برای کل اندروید بهترین بازی ها همین modern combot nova 3 و .. هست . از یه گوشی 300 تومنی و یک گوشی 3 میلیونی همشون این بازی رو اجرا میکنند.
    بابا حداقل یه بازی درست و حسابی بسازین که نه تنها از کل قدرت گوشی استفاده کنه . بلکه فرق یه گوشی گرون و پرچمدار رو با یه گوشی 300 تومنی نشون بده !!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی