ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت دل نازک ترین تبلت دنیا را معرفی کرد: Venue 8 7000 با ضخامت ۶ میلیمتر

اپل با معرفی آیپد ایر ۲ رکورد دارنده نازک ترین تبلت دنیا را با ضخامت ۶.۱ میلیمتر از آن خود کرد. اما این جایگاه تنها یک ماه برای این شرکت خواهد بود و پس از ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

اپل با معرفی آیپد ایر ۲ رکورد دارنده نازک ترین تبلت دنیا را با ضخامت ۶.۱ میلیمتر از آن خود کرد. اما این جایگاه تنها یک ماه برای این شرکت خواهد بود و پس از آن دل با عرضه Venue 8 7000 رکوردار نازک ترین تبلت می شود.

در اولین رونمایی از ونیو ۸ ۷۰۰۰ گفته شد که این محصول تنها ۶ میلیمتر ضخامت دارد که البته مطمئنا با چشم غیر مسلح نمی توان تفاوت ۰٫۱ میلیمتری را مشاهده کرد.

در ادامه مطلب بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

ونیو ۸ ۷۰۰ نام یک تبلت ۸.۴ اینچی با نمایشگر OLED است که رزولوشنی معادل ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد و همچنین از یک اسپیکر استریو بهره می برد. پردازنده این محصول از نوع اتم اینتل با شماره مدل Z3500 است که یک پردازشگر چهار هسته ای محسوب می شود. این محصول دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی است و همچنین ۲ گیگابایت رم که به شما در اجرای همزمان اپلیکیشن ها کمک بسیاری می کند.

Dell-Venue-8-7000-launch-price-02

تا اینجای کار ما با محصولی مشابه با دیگر تبلت ها مواجه بودیم اما در پشت دستگاه اوضاع فرق می کند. ونیو ۸ ۷۰۰۰ محصول دل دارای یک دوربین سه گانه (و نه دو گانه) ۸ مگاپیکسلی است. این محصول از فن آوری RealSense 3D بهره می برد که به شما امکان ثبت عکس ها و ویدیوهای سه بعدی می دهد. شما می توانید در تصاویر گرفته شده توسط این تبلت به لطف این فن آوری افکت های بسیار قدرتمندی هم اضافه کنید.

Dell-Venue-8-7000-launch-price-03

هنوز از قیمت یا حتی زمان دقیق مشخص عرضه این محصول خبری منتشر نشده اما به احتمال بسیار زیاد اواخر ماه نوامبر با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۳ آبان ۱۳۹۳

    با این وضع دوسال دیگه همه دیوایس ها محو میشن !

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۳ آبان ۱۳۹۳

    البته این یه نگاه نزدیک از این تبلت در تاریخ 9 سپتامبر منتشر شده که خیلی قبل تر از معرفی ایر 2 هست(ایر تبلت فوق العاده ایه و درش شکی نیست ولی این لینک مشخص می کنه اپل دروغ گفته و حتی زمانی که ایر رو معرفی کرد هم باریک ترین تبلت جهان نبوده):
    http://www.pcworld.com/article/2604840/hands-on-dells-thinnest-venue-8-7000-tablet-with-3d-camera.html

  • رامين
    رامين | ۳ آبان ۱۳۹۳

    دو تا دوربين در دو طرف اون نوار مشكيه و يكي بالا وسط !! چقدر باحاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی