ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل درهای پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را به روی دیگر پلتفرم ها باز می گذارد

ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۵

ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در سوی دیگر، ساعت های هوشمند مثل محصولات Pebble ظهور کرده اند.

اما اگر دقت کرده باشید، ساعت های هوشمند خاص فقط با پلتفرم های خاص سازگار هستند به طور مثال، محصولات پوشیدنی تحت سیستم عامل تایزن، فقط به تلفن های هوشمند اندرویدی سامسونگ متصل می شوند و همچنین پلتفرم اندروید پوشیدنی در تلفن همراه نیازمند اندروید نسخه ۴.۳ به بالا است.

گوگل اخیرا اعلام کرده که قصد دارد پشتیبانی نرم افزاری این پلتفرم پوشیدنی را به دیگر سیستم عامل ها نیز توسعه دهد.

ادامه مطلب را از دست ندهید. 

غول جستجوگر دنیا قصد دارد در اولین اقدام، پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را برای سیستم عامل iOS هم مهیا کند. دلیل این امر بسیار ساده است؛ گوگل هیچ وقت قصد محدود کردن پلتفرم های خود را ندارد و با این اقدام اخیر، میلیون ها کاربر آیفون هم می توانند از این محصول استفاده کنند. این کار پیش از این هم در مورد عینک گوگل هم انجام شده بود و دارندگان آی دیوایس ها هم می توانند از این عینک هوشمند استفاده کنند.

مدیر پروژه اندروید پوشیدنی، جف چانگ، در رابطه با این خبر می گوید:

ما همیشه به دنبال این هدف بودیم که کاربران بیشتری از تجربه محصولات ما لذت ببرند و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شرایط را به سرعت برای ایجاد این امکان فراهم کنیم.

البته باید بگوییم هنوز هیچ تایید مستقیم و رسمی صورت نگرفته و گفته چانگ هم با این موضوع فاصله زیادی دارد اما می توان انتظار داشت که همانند سابق، گوگل درها را به سوی دیگر پلتفرم ها هم باز کند. به هر صورت، اینگونه اقدامات همیشه باعث رفاه بیشتر کاربر شده و سود این موضوع به دو طرف قضیه یعنی مصرف کننده و تولید کننده خواهد رسید.

تا اینجا ما می دانیم که ساعت اپل هیچ گونه برنامه ای برای پشتیبانی دیگر پلتفرم ها ندارد و همچنین، ساعت های تایزن سامسونگ هم فعلا فقط با محصولات همین شرکت سازگاری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳ آبان ۱۳۹۳

    خبر خوبی بود مرسی

  • LG Forever
    LG Forever | ۳ آبان ۱۳۹۳

    همه بارساییا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی