ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با PPLNotify، هشدارهای دستگاه اندرویدی خود را در مرورگر رایانه ببینید

معمولا کنترل چند دستگاه متصل به اینترنت کاری مشکل و وقت گیر است. به طور مثال وقتی به طور همزمان، با موبایل و لپتاپ به اینترنت متصل هستید، هر لحظه ممکن است که از واتس اپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

معمولا کنترل چند دستگاه متصل به اینترنت کاری مشکل و وقت گیر است. به طور مثال وقتی به طور همزمان، با موبایل و لپتاپ به اینترنت متصل هستید، هر لحظه ممکن است که از واتس اپ برای دستگاه اندرویدی شما پیغامی بیاید و در همان لحظه، قصد انجام کاری مهم در مرورگر رایانه خود داشه باشید.

اگر بخواهید هم موبایل را در دست گرفته و هم با رایانه تایپ کنید، به غیر از این که ممکن است به هیچ کدام از کارهایتان نرسید، شدیدا کلافه شده و تمرکزتان بر کار را هم از دست خواهید داد. خوشبختانه PPLNotify با راهکاری ساده، این مشکل را حل کرده است.

در ادامه مطلب با این اپلیکیشن بیشتر آشنا خواهید شد.

PPLNotify در واقع اپلیکیشنی است که کلیه پیام های آگاه سازی در دستگاه اندرویدی شما را به مرورگر رایانه تان منتقل می کند. طرز استفاده از آن بسیار ساده است، اولین کاری که می کنید، ساخت یک نام کاربری و تعیین کلمه عبور برای آن است و سپس، در حالی که آنلاین هستید، بین تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود با یکی از مرورگرهای دلخواهتان در رایانه، به وسیله باز کردن آدرس PPLNOTIFY.mobi، اتصال برقرار می کنید.

PPLNotify 3

حالا با خیال راحت می توانید به کارتان در رایانه ادامه بدهید، بدون این که نیاز داشته باشید که وقتتان را برای برداشتن موبایل و چک کردنش تلف کنید. کلیه آگاه سازی های گجت اندرویدی شما، از پیغامی جدید روی واتس اپ گرفته تا تماس های از دست رفته، روی صفحه دسکتاپ شما به صورت یک پنجره کوچک به نمایش در می آیند.

البته برای این که بتوانید از طریق رایانه به آنها پاسخ دهید، باید اپلیکیشنی تحت عنوان PPL Connect را به صورت جداگانه روی گجت خود داشته باشید. با این وجود، PPLNotify ابزاری فوق العاده کاربردی برای کسانی است که نیازمند مدیریت چند دستگاه آنلاین به طور همزمان هستند. این اپلیکیشن از سیستم عامل های ویندوز و مک پشتیبانی کرده و در حال حاضر برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

PPLNotify

PPLNotify

سازنده: pplconnect.mobi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳ آبان ۱۳۹۳

    برنامه خوبیه مرسی

  • Javad
    Javad | ۳ آبان ۱۳۹۳

    از نظر من Pushbullet بهتره

  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۳ آبان ۱۳۹۳

    اوهوم... این همون چیزیه که Google Chrome Notifications می‌بایست باشه.

  • bahram
    bahram | ۳ آبان ۱۳۹۳

    عاقا رئال و بارسا شروع شد ما که رفتیم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی