ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رایتل طرح ویژه دانشجویان ارائه می نماید

در طرح دانشجو، رایتل 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه به دانشجویان سراسر کشور هدیه می­دهد. به گزارش روابط عمومی این شرکت، با توجه به شروع ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۱

در طرح دانشجو، رایتل 12 گیگابایت اینترنت، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه به دانشجویان سراسر کشور هدیه می­دهد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، رایتل با ارایه طرح ویژه ای برای دانشجویان، بهره مندی از خدمات ارزان را برای این دسته از مشترکان میسر نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در طرح مذکور که از اول آبان ماه آغاز و به مدت محدود ادامه دارد، دانشجویان سراسر کشور می توانند در بازه زمانی اجرای طرح، اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل با ویژگی های خاص نمایند.

در این طرح، سیم کارت اعتباری دانشجو با هدایای بسته آغازین (بسته 3 ماهه) به مشترک ارائه می گردد که دانشجویان برای بهره بردن از هدایای ویژه این طرح لازم است با ارائه کارت دانشجویی و پرداخت هزینه 200 هزار ریال نسبت به تهیه سیم کارت اقدام نمایند.

گفتنی است هدایای این طرح شامل 12 گیگابایت اینترنت (6 گیگابایت + 6 گیگابایت در ساعات افت مصرف)، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه همگی به مدت سه ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است بهره مندی از مزایای این طرح تنها با ارائه کارت دانشجویی امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

    من هنوز دانشجویی نخریدم ببینم چه جورييه

  • محمد بندری
    محمد بندری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    امروز رفتم سیم کارت دانشجویی رایتل بخرم اما تعطیل بود ولی الان با خوندن این نظرات منصرف شدم .... حتی اگه رایگان بخوان بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی