ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل اسبق الکترونیک آرتز سکان دار Unity می شود

Unity، شرکتی که موتوربازی سازی معروفی با همین نام تولید می کند در حال تغییر و تحولات مدیریتی است. دیوید هلگاسون، مدیرعامل یونیتی، اخیرا اعلام کرد به زودی جایگاه خود را به John Riccitiello، مدیرعامل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

Unity، شرکتی که موتوربازی سازی معروفی با همین نام تولید می کند در حال تغییر و تحولات مدیریتی است. دیوید هلگاسون، مدیرعامل یونیتی، اخیرا اعلام کرد به زودی جایگاه خود را به John Riccitiello، مدیرعامل اسبق الکترونیک آرتز خواهد داد.

از نوامبر سال گذشته، Riccitello در این شرکت نقشی مدیریتی داشته اما از این پس سکان دار مجموعه یونیتی خواهد شد. هلگاسون در یک مرتبه پایین تر، نقش معاونت و همچنین مدیریت راهبردها و ارتباطات شرکت را به عهده خواهد گرفت.

هلگاسون و Riccitiello طی یک سال گذشته بسیار نزدیک به یکدیگر بوده اند و هر هفته در دو جلسه سیاست های شرکت را با یکدیگر مرور می کردند.

هلگاسون می گوید: "او فقط یک کارمند معمولی نبود که هر 3 ماه یک بار خودی نشان دهد و از شما اطاعت کند. وی به ما کمک کرد راهبردهای مان که در مورد آن صحبت کردیم را توسعه دهیم."

این حرکت معنایی خاص برای این مجموعه دارد، مجموعه ای که سال 2004 افتتاح شد و حالا یکی از بزرگ ترین مهره های صنعت بازی سازی است. از یونیتی برای ساخت بازی ها روی پلتفرم های متعددی استفاده شده. از تمپل ران روی پلتفرم های موبایل گرفته تا بازی معروف بلیزارد، Hearthstone: Heroes of Warcraft روی پی سی. بیش از 3 میلیون نفر برای استفاده از این ابزار ثبت نام کرده اند و ماهانه 600 هزار نفر به صورت فعال از آن استفاده می کنند.

Riccitiello از سال 2007 تا اواخر 2013 مدیرعامل الکترونیک آرتز بود و به ساخت بازی برای پلتفرم های بسیار، جز کنسول های بازی و کامپیوتر شهرت پیدا کرد. در سال 2009، الکترونیک آرتز، PlayFish را خرید و در سال 2011 هم پاپ کپ، سازنده گیاهان در برابر زامبی ها به مجموعه دارایی های EA اضافه شدند.

در نتیجه این اقدامات (و بسیاری دیگر که مجال ذکرشان نبود)، EA به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بازی های موبایل تبدیل شد.

چندی پیش خبر رسیده بود که یونیتی قرار است توسط مجموعه های بزرگ تری خریداری شود اما این خبر سریعا نفی شد و حالا می دانیم که Riccitiello به موفقیت خود همچنان ادامه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • احسان
    احسان | ۳ آبان ۱۳۹۳

    Riccitiello از سال ۲۰۰۷ تا اواخر ۲۰۱۳ مدیرعامل الکترونیک آرتز بود و به ساخت بازی برای پلتفرم های بسیار، جز کنسول های بازی و کامپیوتر شهرت پیدا کرد.


    البته منظور از"جز کنسول های بازی و کامپیوتر"میتونست"
    بخصوص کنسول های بازی و کامپیوتر"باشه.

  • حمید رضا
    حمید رضا | ۳ آبان ۱۳۹۳

    یه لحظه فکر کردم مطلب در باره میز کار اوبونتو هستش . آخه اسم میز کار اوبونتو یونیتی هستش. :D

  • TROOL
    TROOL | ۳ آبان ۱۳۹۳

    خبر خوبی بود مرسی

  • mohamad
    mohamad | ۳ آبان ۱۳۹۳

    unity کلا موتور عالیه ولی برا ایران خوب نیست با این تحریما و اینا برا خوروجی آی او اس و ویندوز فون فعلا ایرانیا نباید باهاش بازی بسازن موتور udk با رابط کاربری بهتر گرافیک بالاتر و کد نویسیه خیلی خیلی بهتر از یونیتی نمیدونم چرا بازی سازا با یو دی کی نمیسازن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی