ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا نوکیا قصد بازگشت مستقل به بازار تلفن های هوشمند را دارد؟

نوکیا تقریباً سه روز پیش آمار فروش سه ماهه ی اخیرش را منتشر کرد که بر مبنای آن مشخص گردید این شرکت پس از مدت ها مجدداً روندی صعودی را پیش گرفته و کسب درآمد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۲

نوکیا تقریباً سه روز پیش آمار فروش سه ماهه ی اخیرش را منتشر کرد که بر مبنای آن مشخص گردید این شرکت پس از مدت ها مجدداً روندی صعودی را پیش گرفته و کسب درآمد را آغاز کرده است.

در پی انتشار این اطلاعات روز پنجشنبه و در طی کنفرانس call کمپانی مذکور اعلام داشت برندش برای مدیران و بنیانگذارن این مجموعه یک دارایی گرانبها و ارزشمند محسوب می گردد و آنها نمی خواهند این عنوان از بین برود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اشاره نوکیا در کنفرانس روز پنجشنبه به اهمیت حفظ نامش، محبوبیت آن در بازار تلفن های هوشمند و شناخته شدنش به عنوان یک برند قدرتمند گمانه زنی هایی را پدید آورده است که شاید کمپانی فنلاندی بخواهد بازگشتی مجدد و مستقل را به بازار تلفن های هوشمند تجربه کند، هر چند بر اساس قرارداد این شرکت با شریک جدید آمریکاییش یعنی مایکروسافت به کارگیری برند نوکیا در این زمینه فعلاً مقدور نخواهد بود.

با انتشار اپلیکیشن نقشه های نوکیا تحت عنوان Here Maps و همچنین لانچر Z برای پلتفرم اندروید چندان دور از تصور نیست که در صورت بازگشت مستقل کمپانی مذکور به بازار شاهد نسل جدیدی از محصولات نوکیا با سیستم عامل گوگل باشیم و البته نباید فراموش کرد این مسیری محسوب می گردد که از سال ها پیش بسیاری از کاربران تمایل داشتند تا فنلاندی ها آن را انتخاب نمایند.

برخی دیگر از کارشناسان بر این باور هستند با توجه به اشاره های اخیر سران برند مورد بحث به اهمیت نامشان، این احتمال وجود دارد آنها برای بازگشت مستقل و مجدد به بازار صبر کرده تا بتوانند دوباره از عنوان نوکیا بر روی تلفن های هوشند جدید خود استفاده نمایند.

باید منتظر ماند و دید آیا دوباره شاهد فرمانروایی شرکت یاد شده بر بازار تلفن های هوشمند خواهیم بود یا این کمپانی در مسیر بازگشت بازهم با چالش هایی کهنه مواجه شده و مجدداً شکست را تجربه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۴ آبان ۱۳۹۳

    اگه نوکیابرگرده ماکروسافت واقعا در فروش تلفن های هوشمندش با مشکل مواجه میشه. کاش این اتفاق بیفته تا به همه ثابت بشه نوکیا واقعی یعنی چی. زنده باد نوکیا

  • محمد حسین
    محمد حسین | ۴ آبان ۱۳۹۳

    سامسونگ:آخرین ویژگی های سخت افزاری اما طراحی نه چندان خوب
    اپل: طراح خوب و نرم افزار بهینه اما آخرین سخت افزار را لزوما ندارد
    نوکیا در دوره ی اوج مجموع همه ی اینا بود:سخت افزار خوب،طراحی و کیفیت ساخت عالی،نرم افزار خوب و...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی