ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زوپ زوپ؛ سفری پر سر و صدا در کهکشان ها

برنامه نویسان و طراحان ایرانی، در سال های اخیر بارها توانایی خود رادر زمینه طراحی بازی و اپلیکیشن روی پلتفرم های موبایل به نمایش درآورده اند. طبیعتا سیستم عامل اندروید به خاطر متن باز بودنش، با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

برنامه نویسان و طراحان ایرانی، در سال های اخیر بارها توانایی خود رادر زمینه طراحی بازی و اپلیکیشن روی پلتفرم های موبایل به نمایش درآورده اند. طبیعتا سیستم عامل اندروید به خاطر متن باز بودنش، با استقبال بیشتری از سایر پلتفرم ها مواجه شده و بیشتر تلاش های برنامه نویسان وطنی هم در محیط این سیستم عامل به ثمر نشسته.

"زوپ زوپ" از جمله جدیدترین بازی های تولید داخل است که توسط استودیو هنر نور و حرکت برای گجت های اندرویدی عرضه شده است. در ادامه مطلب با این بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

در زوپ زوپ گیم پلی جالب و مفرحی خواهید دید؛ شما باید سفینه ای معلق در فضای لایتناهی را با گفتن مکرر کلمه "زوپ" در میکروفون موبایل کنترل کرده و از سقوط یا برخوردش با موانع جلوگیری کنید. زوپ زوپ علاوه بر این که ارزش سرگرمی بالایی دارد، تا حد زیادی خنده دار و شادی آور هم هست. برای اثبات این موضوع، کافی است یک دقیقه بازی کردنش را توسط دوستانتان مشاهده کنید.

ZoopZoop 2

وقتی ببینید که رنگ صورت دوستتان، از شدت زوپ زوپ کردن در میکروفون موبایل به بنفش متمایل شده و تقلایش را ببینید، پی به میزان سرگرم کنندگی آن خواهید برد! تقریبا هر کسی که بازی را برای اولین بار ببیند، شیفته آن می شود و دوست دارد که مهارتش را در هدایت سفینه امتحان کند.

هر چقدر بیشتر بتوانید با گفتن زوپ سفینه را پیش ببرید، رکورد بالاتری ثبت خواهید کرد. البته طبق تستی که انجام شد، به نظر می رسد بازی بیشتر به ادای صحیح کلمه "پ" وابسته است و لازم نیست حتما کلمه زوپ را برای بالا بردن سفینه به کار ببرید. اما شاید بهترین راهکار برای ثبت رکوردهای بهتر، ادای کلمه زوپ در ریتمی ثابت و در محیطی خلوت و کم سر و صدا باشد.

متأسفانه حساسیت بازی به فرمان های صوتی، چندان بالا نیست که امیدواریم در نسخه های بعدی این مشکل مرتفع شود. پیشنهاد می کنیم حتما این بازی جذاب و سرگرم کننده را در گجت های اندرویدی خود به همراه داشته باشید.

زوپ زوپ

زوپ زوپ

سازنده: استودیو هنر نور و حرکت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • علیرضا رنجبر شورابی
    علیرضا رنجبر شورابی | ۶ آبان ۱۳۹۳

    با سلام به همه دوستان

    ممنون از نظرات شما در مورد بازیمون.
    نسخه iOS روی سیبچه قرار گرفته و بعد از تایید در اختیار دوستان برای دانلود خواهد بود.
    به زودی هم روی گوگل پلی و اپ استور اپل میادش.
    در حال اصلاح و ارتقا بازی هم هستیم.
    ایده ما تبدیل مدل بازیهای آشنا به بازیهایی مفرح تر و شادتر با استفاده از تکنولوژیهایی هستش که کمتر استفاده میشن که تفاوتش جذابیت برای کاربرا ایجاد کنه.
    Www.ALMgames.com

  • امیررضا
    امیررضا | ۵ آبان ۱۳۹۳

    دقیقا شبیه فلپی برده فقط به جای تپ کردن باید یه کلمه یا حرف بگی ! اصلا هم فرقی نمینه که چی بگی ! فانه واسه چند دقیقه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی