ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تبلت MeMo Pad 10 را معرفی کرد

فروش تبلت ها در طول سال گذشته نسبتاً صعودی بوده است. بخشی از این فروش مناسب علتش راحتی در حمل این محصولات بوده و بخشی دیگر نیز مرتبط به افزایش بیش از حد توان سخت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۵

فروش تبلت ها در طول سال گذشته نسبتاً صعودی بوده است. بخشی از این فروش مناسب علتش راحتی در حمل این محصولات بوده و بخشی دیگر نیز مرتبط به افزایش بیش از حد توان سخت افزاری آنهاست. البته بهینه شدن قدرت پردازشی به صورت نامحسوس سبب افزایش قیمت گجت های یاد شده نیز گشته و مدلهای رده بالا از نظر هزینه تا حدی به لپ تاپ های میان رده نزدیک گشته اند.

همانطوری که از تفاسیر بالا انتظار می رود زیاد شدن تنوع در مشخصات و قیمت سبب گشته برخی از معادلات پیشینی که بر بازار تبلت ها حاکم بود برهم بخورد. در وضعیت فعلی دیگر مانند گذشته یک محصول ارزان قیمت مترادف با سخت افزاری ضعیف و کارایی نامطلوب به حساب نمی آید و شما قادر هستید با پرداخت رقمی نه چندان زیاد تجربه ی کاربری خوبی از یک تبلت میان رده یا حتی اقتصادی به دست آورید.

ماه گذشته شایعاتی در مورد تلاش ایسوس برای ارائه ی یک تبلت ۱۰ اینچی شنیده شدهر چند دامنه ی این شایعات چندان گسترده نبود ولی برخی از وب سایت های اروپایی تصاویر منتسب به این محصول را نیز منتشر کردند. ایسوس عاقبت امروز از رازها و شایعات مطرح شده پرده برداشت و محصول جدیدی با عنوان Asus MeMo Pad 10 با شناسه ME103K را معرفی نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول جدید دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی IPS با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و به یک گیگابایت حافظه ی رم در کنار پردازنده ی اسنپدراگون S4 از کوآلکام مجهز گشته است. ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی، دوربین ۲ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلویی ۰.۳ مگاپیکسلی نیز از سایر مشخصه های آن هستند.

تبلت جدید ایسوس از استانداردهای وای فای 802.11b/g/n، بلوتوث ۴.۰ و GPS‌ هم پشتیبانی به عمل آورده و مانند اکثر مدل های مشابه تازه معرفی شده به بازار با اندروید کیت کت ۴.۴ ارائه خواهد گردید.

انتظار می رود MeMo Pad 10 در اروپا با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار ارائه گردد و کمی بعد با قیمتی مشابه وارد بازار آمریکا شود. در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئویی که تبلت یاد شده را معرفی می نماید را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Experience-the-new-ASUS-MeMO-Pad-10.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    من ۸ رو دارم عالیه

  • sajad
    sajad | ۵ آبان ۱۳۹۳

    من که تو کف zenfone 6 میباشم D:

  • رامین
    رامین | ۵ آبان ۱۳۹۳

    مدل ۳۰۳ عالیه.اینتل اتم ۶۴ بیت با دو گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه و ۱۹۰۰در۱۲۰۰.
    سیم کارت Lte هم با داک هست هم بدون اون.
    خیلی روونه.من باهاش کار کردم یه جفت اسپیکر استریو خوب هم جلوش داره

  • asus
    asus | ۵ آبان ۱۳۹۳

    ایسوس یه برندی هست که بی صر و صدا کار میکنه
    و یه جورایی میشه گفتم مظلومه :D
    واسه همینه که من طرفدار ایسوسم یه لپتاپ ازش دارم آخر کیفیت هس عاشقشم
    از این برندهایی مثل اپل که کلی تبلیغ میکنه آخرشم دروغ از آب در میاد حالم به هم میخوره :wacko: نمونش تبلیغش برای کیفیت آیفون6 و نتیجش هم شد خمیدگی و حتی انفجار :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی