ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیتای موبایل
تکنولوژی

اینترنت موبایل ارزان شد

کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه جدید دیتای موبایل را تصویب کرد. خدمات داده تلفن همراه یکی از سرویس هایی است که اپراتور ها در ارائه آن به کاربران رقابت دارند. محدوده قیمت این خدمت از سمت ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه جدید دیتای موبایل را تصویب کرد. خدمات داده تلفن همراه یکی از سرویس هایی است که اپراتور ها در ارائه آن به کاربران رقابت دارند. محدوده قیمت این خدمت از سمت کمیسیون یاد شده مشخص گشته و شبکه های موبایل موظف به اجرای آن هستند.

هزینه هر کیلوبایت پیش از این برای سیم کارت های دائمی با تفکیک تکنولوژی نسل دوم و سوم از 0.5 تا 14.8 ریال مشخص شده بود. اما به گفته عمیدیان در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات با حضور اپراتورهای تلفن همراه کشور، و بررسی تحلیل ها و آمارهای آنان، حداکثر قیمت دیتای موبایل مسقل از فناوری به کار رفته برای سیم کارت های دائمی هر کیلو بایت 2.5 ریال تعیین شده است.

این هزینه برای استفاده معمولی است و قیمت های بسته های اینترنت توسط اپراتور ها تعیین می شود. بدین ترتیب یک گیگابایت حجم مصرف شده موبایل که 50 هزار تا یک میلیون و 480 هزار تومان هزینه داشت، زین پس 50هزار تا 250 هزار تومان هزینه خواهد داشت. البته باید دید این تعرفه در قیمت های جدید بسته های اینترنت چه تاثیری خواهد داشت.

بنا به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شهریور سال 94 این تعرفه ها بازنگری خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • ابوذر
    ابوذر | ۶ آبان ۱۳۹۳

    155 گیگ یکساله با سرعت 512 که سرعت دانلود این روزام شده 2 مگ نصف شبام مجانی خریدم 365000 تومن ( روزی 1000 تومن ) حالا بیام کیلویی 2.5 ریال پول بی زبونو بدم اپراتور های آشغال مگه عقلم کمه . زنده باد وایرلس

  • عباس
    عباس | ۶ آبان ۱۳۹۳

    من موندم شما ها پیش خودتون چیفکر کردین
    الان اینجا پیتم میدین و اعتراض میکنید مثلا کی صداتونو میشنوه ؟
    خیال خوش دارین شما ها هم ... اون بالا بالا ها اصلا شما رو به هیچی حسابم نمیکنن :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی