ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Fitbit دستنبدهای سلامتی جدید خود را معرفی کرد

Fitbit یکی از شرکت هایی است که به تولید دستبند های سلامتی می پردازد و اخیرا از سه مدل جدید خود رونمایی کرده است. این محصولات با نام های Charge، Charge HR و Surge به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

Fitbit یکی از شرکت هایی است که به تولید دستبند های سلامتی می پردازد و اخیرا از سه مدل جدید خود رونمایی کرده است. این محصولات با نام های Charge، Charge HR و Surge به بازار عرضه می شوند و جایگزین Fitbit Force خواهند شد.

این سه محصول هم به مانند دیگر محصولات سلامتی به ردگیری فعالیت های ورزشی شما می پردازند و فروش آنها در سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه ابتدایی این سه محصول، Fitbit Charge نام دارد و ارزان قیمت ترین این سه مدل است. این محصول با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می رسد و اطلاعات عمومی حرکتی شما را ثبت می کند. مواردی همچون: تعداد قدم ها، مسیر طی شده، وضعیت خواب و غیره. این محصول دارای یک نمایشگر OLED با کوچک است که زمان و اطلاعات مختصر حرکتی شما را نشان می دهد و همچنین طول عمری در حدود ۷ روز خواهد داشت.

gsmarena_001

Fitbit Charge HR ظاهری کاملا مشابه نسخه قبلی دارد و علاوه بر امکانات بالا، از سنسور ضربان قلب هم بهره می برد و به همین دلیل، در تمام طول روز شما را از این جهت تحت نظر خود خواهد داشت. Charge HR طول عمر باتری حدود ۵ روز دارد و با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می شود.

اما Fitbit Surge با امکاناتی مثل نمایشگر لمسی، کنترل موسیقی و غیره تقریبا یک ساعت هوشمند محسوب می شود. تقریبا شما تمام انتظاراتی که از یک ساعت هوشمند دارید را Surge برای شما برآورده خواهد کرد و می توانید کنترل تلفن هوشمند خود را با این محصول در دست داشته باشید. این محصول با داشتن یک GPS داخلی، مقدار مسافت و مسیر حرکت شما را ثبت می کند. Surge می تواند تا ۷ روز با یک بار شارژ دوام بیاورد و به قیمت ۲۴۹ دلار فروخته خواهد شد.

هر سه محصول اطلاعات کسب شده از شما را به وسیله اپلیکیشن Fitbit به تلفن هوشمندتان منتقل می کند و شما از طریق آن، می توانید نسبت به وضعیت بدنی خود اشراف کامل داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • مهپویا دماوند
    مهپویا دماوند | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    دیجیاتو جان لطفا محصولات runtasticc مثل orbit رو هم پوشش بده

  • asus
    asus | ۶ آبان ۱۳۹۳

    این حرفاچیه ؟
    شما خیلی بیکارید میاین تو این دیجیاتو نظر میدید عشقه زومیت
    عشقه علم فردا

    • bahram
      bahram | ۶ آبان ۱۳۹۳

      همون عشق علم فردایی که میگی بیشتر مطالبشو از دیجیاتو میگیره! برو عمویی برو به عشقت برس یه وقت از عشقت عقب نمونی :D

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۶ آبان ۱۳۹۳

    ههههههههه با نمک دیشب تو نمک دون خوابیدی اسپم نزار من خودم ادب شدم نزار که کاربرا ادبت کنند.

  • سهیل
    سهیل | ۶ آبان ۱۳۹۳

    تو تمام ساعت های هوشمندی که تا الان معرفی شدند من با halo بیشتر از همه حال کردم:
    digiato.com/article/2014/10/11/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-halo-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%82%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%88-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c/
    البته ساعت اپل هم به دلیل اینکه کاری که براش ساخته شده را به بهترین شکل ممکن انجام میده واقعا قابل احترامه.
    من هم اعتقاد داشتم موتو طراحی خوبی داره اما وقتی از نزدیک دیدم واقعا اعتقادم عوض شد تنها نقطه قوتش گرد بودنه اما خیلی ساده و غیرهنری ساخته شده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی