ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Keys-To-Go؛ تاچ کاوری برای محصولات اپل

اگر کسی را می شناسید که در کنار آیپد خود از کیبردهای فیزیکی بهره می گیرد به نظر می آید پیشنهاد دادن محصول جدید لاجیتک به او کار اشتباهی نباشد. شرکت یاد شده امروز مدل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

اگر کسی را می شناسید که در کنار آیپد خود از کیبردهای فیزیکی بهره می گیرد به نظر می آید پیشنهاد دادن محصول جدید لاجیتک به او کار اشتباهی نباشد. شرکت یاد شده امروز مدل جدیدی از کیبردهای خود را که برای محصولات مبتنی بر iOS خصوصاً تبلت های اپل توسعه داده شده، تحت عنوان Logitech Keys-To-Go معرفی کرده است.

کیبرد مورد اشاره که از تکنولوژی بلوتوث بهره می گیرد می تواند با هر یک از مدل های آیپد که تا به امروز عرضه شده اند متصل گردد و از نظر ظاهری تا حد زیادی شبیه کیبرد تاچ کاور به حساب می آید که مایکروسافت آن را به صورت ویژه برای تبلت های سرفس خود ارائه نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول جدید لاجیتک در سه رنگ، قرمز، آبی و مشکی با قیمت ۷۰ دلار ارائه خواهد شد و با ضخامتی تنها ۶ میلی متری وزنی برابر با ۱۷۰ گرم دارد. بد نیست این نکته را نیز یادآور شویم که رقم یاد شده تقریباً ۵۰ درصد سبک تر از تبلت آیپد ایر ۲ به حساب می آید.

Logitech_Keys-To-Go_Teal_2-2040.0

Logitech Keys-To-Go به گفته ی شرکت تولید کننده اش از ماده یی تحت عنوان FabricSkin تولید شده است که در مقابل نفوذ مایعات، گرد و غبار و... مقاومت دارد. این کیبرد از نظر ابعاد قدری بزرگتر از آیپد مینی به نظر می رسد و تایپ کردن با آن به مراتب آسان تر از تایپ با صفحات لمسی است.

بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند تاچ کاور یکی از خلاقانه ترین ایده های مایکروسافت در تکمیل کردن تبلت سرفس به حساب می آید، ابزار جانبی که نیازی به مراقبت و حفاظت چندانی نداشته، حملش آسان بوده و به تکمیل یک محصول دیگر می پردازد.

خلا چنین محصولی برای تبلت های اپل پس از عرضه ی تاچ کاور توسط مایکروسافت به جد احساس می شود و حالا ظاهراً لاجیتک بنا را برا این گذاشته تا کمبود مورد اشاره را برطرف نماید. کیبرد یاد شده با آیفون و اپل تی وی نیز سازگار است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Logitech-Keys-To-Go-ultra-portable-keyboard-for-iPad.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۶ آبان ۱۳۹۳

    قیمتش فضاییه

  • AM!N
    AM!N | ۶ آبان ۱۳۹۳

    خوبه ;-)
    الان اپل فقط یک آتل برا ایفون 6 نیاز داره D:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی