ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بخش خمیده گلکسی نوت اج کاربر را توانمندتر می کند

گلکسی نوت اج سامسونگ مسلما یک تلفن هوشمند بکر و خاص است، دستگاهی با یک طراحی نو که در چند سال اخیر فقط در طرح های مفهومی میدیدیم و حالا، رنگ واقعیت به خود گرفته. اگر ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

گلکسی نوت اج سامسونگ مسلما یک تلفن هوشمند بکر و خاص است، دستگاهی با یک طراحی نو که در چند سال اخیر فقط در طرح های مفهومی میدیدیم و حالا، رنگ واقعیت به خود گرفته. اگر شما در کره جنوبی یا ژاپن زندگی می کنید می توانید گلکسی نوت اج را خریداری کنید در غیر این صورت برای عرضه جهانی آن باید کمی بیشتر صبر کنید.

اما همین بخش خمیده گلکسی نوت اج سوالات زیادی را برای کاربران در رابطه با فایده آن ایجاد کرده. سامسونگ ادعا می کند این قسمت در واقع مزایای بسیار خوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

در ادامه مطلب دیجیاتو همراه باشید.

لبه های استانداردسازی

Samsung-Galaxy-Note-Edge-benefits-03

با معرفی گلکسی نوت اج توسط سامسونگ می توان گفت یک بار دیگر این شرکت توانسته محصولی را به بازار عرضه کند که در نوع خود اولین نمونه محسوب می شود. اتفاقی که پیش از این در رابطه با گلکسی نوت رخ داده بود. اما همیشه اولین بودن اهمیت ندارد و موضوع مهم تر، نیاز و سلیقه کاربر است.

اگر نگاهی به روال معرفی تلفن های هوشمند داشته باشیم، خواهیم دید که حاشیه ها روز به روز کمتر و سخت افزارها قوی تر می شوند. این موضوع به یک "استاندارد" کلی تبدیل شده. با این وجود، سامسونگ با درک نیاز و خواسته مردم، در تلاش است که پا را فراتر نهاده و امکاناتی را به آنها ببخشد که کاربران پیش از این حتی تصور هم نمی کردند. در این مورد سامسونگ تصمیم گرفت نمایشگر خمیده را به تلفن همراه هوشمند اش وارد کند.

مزایای لبه خمیده

Galaxy-Note-Edge-Lifestyle-Image

تصور مزایای قسمت خمیده گلکسی نوت اج آنچنان سخت نیست شاید ساده ترین مثال، زیرنویس موجود در شبکه های تلویزیونی باشد. کاربر می تواند اطلاعات ضروری و شخصی سازی شده از جمله: اخبار، ورزش، بورس، نوتیفیکیشن ها و غیره را در لبه خمیده بدون نیاز به نمایشگر اصلی مشاهده کند. بدین ترتیب دسترسی به اطلاعات سریع تر، ساده تر و موثرتر خواهد بود.

Galaxy-Note-Edge-covers

همچنین بسیاری از مردم تلفن های هوشمند خود را در کاورهای کتابی شکل قرار می دهند و گلکسی نوت اج هم با داشتن چنین قابی، به کاربر این امکان را می دهد که تلفن هوشمند خود را حتی با وجود بسته بودن کاور، کنترل کند. به طور مثال می تواند اپلیکیشن هایی مثل دوربین یا دفترچه تلفن که اغلب استفاده می کند را اجرا کند.

اما مهم ترین موضوع این است که سامسونگ با این طراحی، قصد دارد یک فلسفه جدید در چند وظیفگی در نمایشگرهای بزرگ ایجاد کند. زمانی که کاربران قصد دارند از قابلیت چند وظیفگی استفاده و یک اپلیکیشن دیگر را اجرا کنند، در واقع نیت اصلی آنها خروج از اپلیکیشن اول نیست، و این موضوع را سامسونگ درک کرده. لبه خمیده نه تنها دسترسی ساده تر به اپلیکیشن ها را می بخشد، بلکه حس و تجربه بهتری را هم به کاربر در این زمینه القا می کند.

Samsung-Galaxy-Note-Edge-benefits-02

از طرفی گفته می شود، به دلیل قرار گرفتن لبه خمیده در سمت راست، استفاده از این محصول برای کاربران چپ دست دشوار خواهد بود اما سامسونگ این اطمینان را داده که تمام کاربران راست دست و چپ دست، به لطف قابلیت چرخش صفحه می توانند از این بخش به خوبی استفاده کنند.

سامسونگ می گوید گلکسی نوت اج محصولی کاملا بادوام است. این شرکت بیش از ۱۰۰ نوع تست و آزمایش از جمله پرتاپ دستگاه در زوایا و شرایط مختلف را به روی محصولاتش پیاده سازی می کند و در نهایت، گلکسی نوت اج به خوبی دیگر محصولاتش دوام آورد.

نوآوری یعنی شما کارها را به شیوه جدید و به یک شکل نو پیش ببرید. اما این نوآوری در نهایت باید به ساده تر شدن، بهتر پیش رفتن و انگیزه بخش تر کارها کمک کند و نه بالعکس، و هدف و نیت اصلی سامسونگ در رابطه با گلکسی نوت اج همین موضوع است.

این که این تلفن هوشمند بتواند مورد اقبال عمومی قرار بگیرد موضوعی است که باید برای آن تا عرضه بیشتر این محصول به دیگر کشورها صبر کرد. راستی؛ شما چه دیدگاه و تصوری در رابطه با گلکسی نوت اج دارید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوشگله خیلی باحاله بعد نوت 4 خرید بعدیم نوت اج بعدش نوت 5 اگه بودم {زنده بودم}

  • مریم
    مریم | ۷ آبان ۱۳۹۳

    الو سلام خوبید

    • TROOL
      TROOL | ۸ آبان ۱۳۹۳

      چی شد یهو صدات قطع شد؟!

  • parsa
    parsa | ۷ آبان ۱۳۹۳

    به نظر من اگه روند نوت ادج ادامه دار باشه بتونه توي سري بعدي به جاي يك لبه سمت راست از دو لبه سمت راست و چپ استفاده كنه اون وقت ميشه يه طرح خلاقانه كه هيچ مورد مشابه اي هم نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی