ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hugo Barra
تکنولوژی

آیفون ۶ مورد تمجید معاون ارشد سابق بخش اندروید در گوگل واقع شد

هوگو بارا (Hugo Barra) که زمانی به عنوان یکی از اعضای عالی رتبه ی بخش اندروید در گوگل به حساب می آمد به نظر می آید این روزها به شدت مجذوب اپل و دستاوردهایش شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۹

هوگو بارا (Hugo Barra) که زمانی به عنوان یکی از اعضای عالی رتبه ی بخش اندروید در گوگل به حساب می آمد به نظر می آید این روزها به شدت مجذوب اپل و دستاوردهایش شده است. بارا، که در حال حاضر نقش معاون ارشد بخش بین الملل برند چینی شیائومی را بر عهده دارد، امروز در کنفرانس WSJD Live با علاقه و اشتیاق بسیاری در مورد آخرین تلفن هوشمند اپل سخن به میان آورد.

در طی کنفرانس یاد شده از وی در مورد اتهاماتی که به کمپانی ۴ ساله ی شیائومی در مورد کپی کردن محصولات اپل و کسب موفقیت از این طریق وارد می گردد سئوال شد و همینطور به گلایه ی جانی آیو طی ماه اخیر در همین رابطه اشاره گردید و بارا در پاسخ گفت: " طراحان و مهندسان ما از محصولات با کیفیت الهام می گیرند، و اگر صادق باشیم این کاری است که همگان در دنیای امروزی انجام می دهند".

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی افزود: "یک محصول در صنعت مورد بحث به من نشان دهید که دارای یک زبان طراحی منحصر به فرد باشد. قول می دهم نتوانید حتی یک مورد هم برای پیشنهاد دادن پیدا کنید."

بارا اپل را مورد ستایش قرار داد و به صراحت بیان داشت "آیفون ۶ زیباترین تلفن هوشمندی به حساب می آید که تا به اکنون ساخته شده است"، ولی اعلام کرد بر این باور هستم اپل نیز آزادانه از سایر برندها الهام می گیرد.

او گفت: "Quick Settings یا همان تظیمات سریع در iOS بسیار بهتر از نسخه ی مشابهش در اندروید ارائه شده ولی این قابلیت ذاتاً متعلق به سیستم عامل گوگل بوده است". Quick Settings قابلیتی در iOS‌ است که کاربر را قادر می سازد بسیار سریع به فلش لایت، وای فای و موارد بیشتر استفاده شده دست پیدا کند.

معاون ارشد سابق بخش اندروید با بیانی محتاطانه اشاره کرد تلفن های هوشمند شیائومی در برخی موارد از نظر نرم افزار و سخت افزار بسیار شبیه محصولات سایر کمپانی ها می شوند که علت این امر جوان بودن برند مورد بحث و عدم وجود اعتماد به نفس کافی نزد طراحان آن است که این مسئله با گذشت زمان رفع خواهد شد.

بارا می گوید:"این یک مبارزه است، اما من فکر می کنم ما در حال یادگیری و پیشرفت هستیم، وقتی به محصولات آتی ما نگاهی بیاندازید در برخی از آنها دستاوردهایی منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد".

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • Behnam
    Behnam | ۸ آبان ۱۳۹۳

    البته از نظر شخصى بنده قبل از پا به عرصه گذاشتن ايفون شماره ٦ اپل، باوجود وان ام ٨ تايوانى ها كه از طراحى تحسين برانگيزى برخوردار هست، ٥اس اپلى ها به نظرم اين عنوانو يدك ميكشيد! ( زيباترين گوشى)

  • TROOL
    TROOL | ۷ آبان ۱۳۹۳

    کم کم همشون از هم الهام میگیرن

  • bahram
    bahram | ۷ آبان ۱۳۹۳

    عجب رویی داره!!!

  • zapi
    zapi | ۷ آبان ۱۳۹۳

    من به شخصه وقتی عکسای iphone 6 رو میدیدم نا امید میشدم!
    و فکر میکردم iphone 5s واقعا لوکس و قشنگ بود!
    اما وقتی iphone 6 رو تو دستم گرفتم دیدم واقعا قشنگه! ظرافت داره! و خیلی شیکه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی