ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

N3 از Oppo با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی موتور دار معرفی شد

در یک مراسم ویژه در سنگاپور Oppo مدل جدید تلفن هوشمندش تحت عنوان N3 را معرفی کرد. این محصول که قرار است جایگزین N1 گردد دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی موتوردار است که می تواند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۳

در یک مراسم ویژه در سنگاپور Oppo مدل جدید تلفن هوشمندش تحت عنوان N3 را معرفی کرد. این محصول که قرار است جایگزین N1 گردد دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی موتوردار است که می تواند اشیا و افراد گوناگون را دنبال نماید.

دوربین یاد شده دارای یک سنسور ۱/۲.۳ اینچی بوده و سایز پیکسل های آن نیز ۱.۳۴ میکرومتر است و همچنین از لنزهای تحت مجوز Schneider Kreuznach استفاده می نماید تا کیفیت مطلوب تری را فراهم آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

N3 همانطوری که اشاره شد دارای دوربینی منحصر به فرد بوده که می تواند از طریق موتور ویژه یی که برای آن تعبیه شده است چرخش خودکار ۲۰۶ درجه یی داشته باشد و تصاویر پانوراما و سلفی منحصر به فردی را ثبت نماید.

عکسهای پانورامای تهیه شده توسط دوربین مذکور رزلوشنی ۶۴ مگاپیکسلی داشته و سنسور اثرانگشت در پشت تلفن همراه به شما این امکان را می دهند تا تنها با یک سوایپ بلافاصله بعد از ثبت تصویر از آنها محافظت نمایید.

از سایر قابلیت های دوربین N3 می توان به شاتر آهسته، اولترا ماکرو، after focus، کنترل دستی و ثبت تصاویر با فرمت RAW اشاره داشت. همه ی این قابلیت ها تحت پکیجی که Oppo آن را Ultra image 2.0 می نامیده ارائه گشته اند.

4

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی N3 قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰ پی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا است. همچنین این دوربین می تواند اسلوموشن هایی با رزلوشن ۷۲۰ پی و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز تهیه کند.

محصول مورد بحث از شبکه های وای فای 802.11ac، چیپست NFC ، بلوتوث ۴.۰ و USB OTG هم پشتیبانی به عمل می آورد. تلفن هوشمند یاد شده به چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز مجهز گشته و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ پی و تراکم پیکسلی ۴۰۰ppi است.

N3 دو گیگابایت حافظه ی رم داشته و از سایر مشخصه های آن می توان به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ ۰ الی ۷۰ درصد ظرف ۳۰ دقیقه، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره داشت.

این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۱۶۱.۲ در ۷۷ در ۹.۹ میلی متر بوده و ۱۹۲ گرم وزن دارد. در زیر صفحه نمایش دستاور جدید Oppo نیز مانند Find 7 یک چراغ ناتیفیکیشن در نظر گرفته شده تا به جذابیت آن بیافزاید.

N3 با قیمت ۶۴۹ دلار و در ۲۰ کشور جهان عرضه خواهد گردید.

2

3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ آبان ۱۳۹۳

    اغایون این گوشی 640 دلاره

  • TROOL
    TROOL | ۸ آبان ۱۳۹۳

    دوربینش باحاله

  • matin
    matin | ۷ آبان ۱۳۹۳

    اپوو یه مارک معروف و جنسش عالی و باکیفیته . چیزی که هنوز دست نگرفته و با هاش کار نکردید در موردش نباید نظر بدبد خودم فایند 5 یکسال دارم خیلی بی نظیره

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۷ آبان ۱۳۹۳

    قیمتش یکم زیاده
    ولی اولین گوشی ای که منو بعد از سری z3 سونی به خودش جذب کرد این بود

  • bahram
    bahram | ۷ آبان ۱۳۹۳

    قیمت اشتباه شده ولی یه لحظه گفتم 64 دلار خیلی خوبه و میشه چند تا گرفت :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی