ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش مالی الکترونیک آرتز؛ از بتلفیلد جدید در سال 2016 تا جنگ ستاره ای

شرکت الکترونیک آرتز، گزارش دومین سه ماه ی سال مالی 2015 خود را منتشر کرد و به لطف عناوینی چون FIFA و Madden NFL، درآمدزایی کمپانی نسبت به آنچه پیش بینی می شد فراتر رفته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

شرکت الکترونیک آرتز، گزارش دومین سه ماه ی سال مالی 2015 خود را منتشر کرد و به لطف عناوینی چون FIFA و Madden NFL، درآمدزایی کمپانی نسبت به آنچه پیش بینی می شد فراتر رفته است.

فروش دیجیتالی بازی ها روی پی سی 6 درصد، روی موبایل 11 درصد و روی کنسول 95 درصد رشد داشته که یکی از دلایل اصلی آن ها، خریدهای داخل بازی فیفا برای بخش Ultimate Team بوده.

برای اطلاع یافتن از گزارش مالی و همچنین تاریخ عرضه بازی های جدید الکترونیک آرتز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

eaq2fy15-slide-one

با افزایش 71 درصدی دانلود بازی به صورت دیجیتالی نسبت به سال گذشته، الکترونیک آرتز درآمد کلانی از این طریق به دست آورده که نسبت به سال قبل با سود 30 درصدی مواجه شده.

الکترونیک آرتز هنوز 3 عنوان بزرگ دیگر تا انتهای سال برای عرضه دارد. Dragon Age: Inquisition در 18 نوامبر، بتلفیلد هاردلاین در 17 مارچ 2015 و PGA Tour که هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما به هر حال گفته شده تا انتهای سال مالی به بازار خواهد آمد.

eaq2fy15-slide-two

همانطور که در بالا اشاره شد، بتلفیلد هاردلاین در تاریخ 18 نوامبر برای پی سی و کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، بتلفیلد بعدی که احتمالا پسوند 5 را یدک خواهد کشید، قرار نیست تا اواخر سال 2016 عرضه شود.

Star Wars: Battlefront، پروژه جاه طلبانه استودیو DICE برای اولین بار در بهار 2015 (احتمالا در E3 سال بعد) نمایش داده خواهد شد و عرضه آن به پاییز همان سال موکول می شود.

eaq2fy15-slide-three

الکترونیک آرتز، به عنوان ناشر شماره اول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در غرب، طی 6 ماه گذشته عناوین درخور توجهی به بازار عرضه کرده که با استقبال گسترده مشتریان روبرو شده. EA Access که اشتراکی مخصوص دارندگان کنسول اکس باکس وان است هم فراتر از سطح انتظارات EA ظاهر شده و موفقیت بزرگی به همراه داشته.

در طول این سه ماهه، تقریبا 155 میلیون کاربر فعال، 1.9 میلیارد ساعت روی کنسول و پی سی به انجام بازی های EA پرداخته اند. تعداد کاربران فعال بازی های موبایل هم نسبت به سال گذشته 40 میلیون افزایش داشته که مساوی است با 250 درصد افزایش.

eaq2fy15-slide-four

تا به امروز 89 میلیون بازی در Madden NFL 15 موبایل انجام شده که نشان دهنده رشد 48 درصدی است.

در انتها با ذکر افزایش فروش 96 درصدی فیفا، Madden و هاکی آلتیمیت تیم، درآمد خالص 1.22 میلیارد دلاری در این 3 ماهه گزارش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ آبان ۱۳۹۳

    عشقم سریه بازی های بتلفیلد

  • mohamad javad
    mohamad javad | ۷ آبان ۱۳۹۳

    ی سوال
    Mass Effect 4 در کار خواهد بود یا نه؟

    نسخه ی 3 که عالی بود. امیدوارم که 4 رو هم بسازه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی