ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: آنباکس تلفن هوشمند نکسوس ۶

گوگل سرانجام پیشفروش نکسوس ۶ را آغاز کرد. با توجه به اینکه این دستگاه با همکاری موتورولا ساخته شده و ماه قبل این شرکت از تلفن هوشمند موتو ایکس جدید خود نیز پرده برداری کرده، می توان ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

گوگل سرانجام پیشفروش نکسوس ۶ را آغاز کرد. با توجه به اینکه این دستگاه با همکاری موتورولا ساخته شده و ماه قبل این شرکت از تلفن هوشمند موتو ایکس جدید خود نیز پرده برداری کرده، می توان انتظار داشت که موتورولا روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد.

گوگل با ارائه ی نسل ششم از تلفن های هوشمند خانواده نکسوس، پا به دنیای فبلت ها گذاشت. صفحه نمایش نکسوس ۶ از پنل AMOLED بهره می برد و اندازه ی آن ۵.۹۶ اینچ بوده و رزولوشن بسیار بالای ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ (QHD) را برای کاربر به ارمغان می آورد. دوربین پشتی دستگاه مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و قلب تپنده ی این محصول نیز پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۵ چهار هسته ای با فرکانس کاری ۲.۷ گیگاهرتز است و ۳ گیگابایت رم نیز این ترکیب سخت افزاری را کامل می کند. باتری نکسوس ۶ نیز ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت است. مهمتر از همه، اندروید ۵ آبنبات چوبی به صورت پیشفرض بر روی این فبلت نصب شده است.

برای مشاهده ی تصاویر و ویدئوی آنباکس این تلفن هوشمند در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ممکن است بسته بندی نهایی این دستگاه با آنچه مشاهده خواهید کرد کمی متفاوت باشد. در حال حاضر در جلوی بسته بندی این تلفن هوشمند فقط یک عدد ۶ بزرگ حک شده و هیچگونه جزئیاتی از محتوای داخلی آن بر روی بسته بندی وجود ندارد. در واقع این بسته بندی بسیار ساده است.

مواردی که پس از گشودن جعبه ی دستگاه مورد بحث مشاهده خواهید کرد شامل تلفن هوشمند نکسوس ۶، دفترچه ی راهنما، کابل micro USB، خارج کننده ی سیمکارت و شارژر خواهد بود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Google+Nexus+6+unboxing.mp4"]

 

Google-Nexus-6-unboxing-3 Google-Nexus-6-unboxing-4 Google-Nexus-6-unboxing-5 Google-Nexus-6-unboxing-6

Google-Nexus-6-unboxing

 

Google-Nexus-6-unboxing-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • hadi
    hadi | ۸ آبان ۱۳۹۳

    گوشی خیلی خوبی به نظر میاد ولی جالب اینجاست که گوگل صبر نکرد تا از ی چیپست 64 بیتی قوی استفاده کنه یا همین الان از 64 بیتی های مید رنج استفاده کنه و حداقل تا 1 سال دیگه گوشی نمی ده پس فکر کنم با این حساب خیلی رو 64 بیتی بودن اندرویید 5 حساب باز نکرده (واقعا از 64 بیتی اندرویید 5 پشتیبانی می کنه؟)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی