ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توییچ تماشای روند ساخت بازی ها را هم ممکن می کند

شما به راحتی -البته با پهنای باندی مناسب- می توانید بازی خود را در توییچ به صورت زنده استریم کنید، بازی دیگران را تماشا کرده و از مشاهده مسابقات بزرگ آنلاین لذت ببرید. و حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۵

شما به راحتی -البته با پهنای باندی مناسب- می توانید بازی خود را در توییچ به صورت زنده استریم کنید، بازی دیگران را تماشا کرده و از مشاهده مسابقات بزرگ آنلاین لذت ببرید. و حالا بخش جدیدی به توییچ اضافه شده که تماشای بازی سازها حین انجام کارشان را ممکن می کند.

بخش جدید "ساخت بازی" نام دارد و مختص توسعه دهندگان بازی و یا سازندگان مادهاست. مهم نیست در چه مرحله ای باشند، کد نویسی یا رسم طرح های مفهومی، همه این ها را در این بخش مشاهده خواهید کرد. این مسئله نگاه ناشرین و استودیوهای بزرگ بازی سازی را به سوی توییچ جلب می کند، جایی که می توان صدها توسعه دهنده مستعد را شناسایی کرد.

در حال حاضر، این بخش متشکل از 17 کانال و 700 بیننده است که آن را اندکی بالاتر از Ultra Street Fighter 4 و کمی پایین تر از Mario Kart 8 قرار می دهد. بازی هایی مانند DOTA 2 نزدیک به صد هزار بیننده و چند صد کانال دارند.

اتفاقی که توییچ باعث آن شده در حقیقت فوق العاده جذاب و شگفت انگیز است. تصور کنید بازی ساز همزمان با توسعه تک تک جزئیات بازی اش از دیدگاه هواداران مطلع باشد و همان لحظه به فکر برطرف کردن ایرادات احتمالی اعلام شده از سوی تماشاگران بر آید. اثبات توانایی ها و استعدادها بعد دیگر ماجراست که قطعا به سود بازی سازان مستقل خواهد بود.

آمازون چند ماه پیش توییچ را به مبلغ 970 میلیون دلار خریداری کرد تا قدمی جدی به سوی تامین محتوای دیجیتالی برداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ آبان ۱۳۹۳

    ایولا عالی بود مثل همیشه

  • bawar
    bawar | ۸ آبان ۱۳۹۳

    سرعت نتمون کجا بریم ببینیم چطور بازی میسازن باز تو کفش بمونیم :دی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی