ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هم اکنون لنوو رسما مالک موتورولا است

لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل می کند. دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو باقی مانده و رئیس هیئت مدیره آن، Rick Osterloh، سمت خود را حفظ خواهد کرد.

طبق این معامله ۲.۹ میلیارد دلاری بین لنوو و گوگل، تمامی تکنولوژی های موتورولا به لنوو واگذار شده است. لازم به ذکر است که گوگل، مالکیت خود روی پتنت ها را حفظ کرده است و فقط مجوز استفاده شراکتی از بعضی از آن ها را به لنوو داده است.

ساعاتی پیش در دیجیاتو درباره بدل شدن شیائومی به سومین سازنده تلفن های هوشمند خواندید، اما با توجه به این خرید، این شرکت چینی جایگاه خود را از دست داده و رتبه چهارم نزول پیدا کرده است.

با این خرید، موتورولا قادر خواهد بود محصولات خود را در نمایندگی های فروش آسیایی و اروپایی لنوو به فروش برساند؛ بدین وسیله این زوج می توانند به هدف خود، مبنی بر به فروش رساندن ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند و تبلت برسند.

از دیگر اهداف مشترک این دو شرکت بزرگ، به سودبخشی رساندن موتورولا تا نیمه سال ۲۰۱۶ است، که با وجود دستگاه هایی همچون نکسوس ۶، دروید توربو و موتو ۳۶۰ بعید به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • مهسا
    مهسا | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    لنوو از لحاظ سخت افزاری واقعا از بقیه یه سر و گردن بالاتره
    اما متاسفانه خیلی ها به خاطر بازار خودشون و یا .... این موضوع رو کتمان میکنند. و متاسفانه بعضی ها هم دنباله رو بی اراده دیگران میشن.

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خیلی ناراحتم کرد این خبر....
    اگه گوگل بیشتر بهش میرسید خیلی خوب میشد
    حیف...

  • arwp
    arwp | ۸ آبان ۱۳۹۳

    دوستان تکنولوژی همون تکنولوژی موتورولاست طراحی هم با توجه به دروید توربو همون طراحی عالی موتورولاست اسم هم که حفظ میشه فقط تحت مالکیت لنوو. من که اگه یه روزی بخوام به اندروید برگردم احتمالا گزینه اولم موتورولاست(همیشه این برند با اصالتو دوست داشتم و دارم) گزینه دومم سری نوت سامسونگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی