ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: آنباکس تبلت نکسوس ۹

این روزها تبلت ها در تجارت های بزرگ خیلی ها وجود دارند و از آنجا که یک محصول کاربردی برای بسیاری از افراد است، انتخاب یک مورد مناسب در بین تعداد زیادی از تبلت های ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۵

این روزها تبلت ها در تجارت های بزرگ خیلی ها وجود دارند و از آنجا که یک محصول کاربردی برای بسیاری از افراد است، انتخاب یک مورد مناسب در بین تعداد زیادی از تبلت های اندرویدی مهم است. اگر می خواهید بین کارایی و قیمت تعادل را رعایت کنید، کافیست نگاهی به تبلت جدید گوگل، نکسوس ۹ بیاندازید. این دستگاه با همکاری گوگل و HTC ساخته شده است.

اندروید ۵ آبنبات چوبی یکی از چیزهایی است که با خرید این تبلت می توانید از آن بهره ببرید. با نگاهی به بسته بندی این محصول، که به نظر می رسد شکل نهایی آن نیز اینگونه خواهد بود، عدد ۹ بزرگی را در جلوی جعبه مشاهده خواهید کرد.

در ادامه می توانید ویدئوی آنباکس این دستگاه را مشاهده نمایید.

در کناره های بسته بندی نیز می توان لوگوی تمامی شرکت هایی که در ساخت این کالا همکاری داشته اند را دید مانند HTC. برای شرکت HTC این یک فرصت بسیار مناسب است تا باز هم با تمام قدرت به میدان رقابت نفس گیر و بی رحم دنیای تکنولوژی و خصوصا تلفن های هوشمند و تبلت ها بازگردد.

اما می رسیم به محتویات جعبه که شامل دفترچه ی راهنما، کابل micro USB و شارژر و البته دستگاه نکسوس ۹ است. بد نیست اشاره ای هم به مشخصات اصلی این تبلت داشته باشیم.
صفحه نمایش دستگاه مورد بحث از پنل IPS LCD با محافظ گوریلا گلس ۴ بهره می برد و  ۸.۹ اینچی بوده که دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ است و کیفیت QXGA را به ارمغان می آورد. دوربین پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسل و مرکز پردازش اصلی این تبلت پردازنده ی قدرتمند ۶۴ بینی تگرا کی۱ شرکت انویدیا بوده و همچنین مجهز به ۱۹۲ هسته از نوع Kepler برای پردازش های گرافیکی است. نکسوس ۹ از یک باتری ۶۷۰۰ میلی آمپری بهره می برد. همانطور که اشاره شد اندروید ۵ آبنبات چوبی نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده است.

قیمت نکسوس ۹ برای مدل وای فای ۱۶ گیگاباتی ۳۹۹ دلار و برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۴۷۹ دلار است. همچنین مدل ۳۲ گیگابایتی LTE نیز ۵۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Google+Nexus+9+unboxing.mp4"]

 

Google-Nexus-9-unboxing-6 Google-Nexus-9-unboxing-3 Google-Nexus-9-unboxing-4 Google-Nexus-9-unboxing-5 Google-Nexus-9-unboxing Google-Nexus-9-unboxing-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • sina_na
    sina_na | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    خیلی شبیه ایپده : |

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی