ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از سری گلکسی A خود در اوایل ماه آینده رونمایی می کند

همانطور که می دانید شایعه های زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ منتشر شده که نشان از تولید سه دستگاه با نام ها A3، A5 و A7 دارد. سری گلکسی A ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

همانطور که می دانید شایعه های زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ منتشر شده که نشان از تولید سه دستگاه با نام ها A3، A5 و A7 دارد. سری گلکسی A نیز از زبان طراحی گلکسی آلفا پیروی کرده و مجهز به فریم فلزی خواهند بود. انتظار می رود که دستگاه های یاد شده، میان رده باشند که مدل A3 ضعیف ترین آن ها خواهد بود.

بر طبق شایعات مغز متفکر مدل A3 پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۱ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. همچنین ۱ گیگابایت رم نیز به اجرای بهتر برنامه ها کمک خواهد کرد. این مدل دارای صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ می باشد.

جزئیات و تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

مدل گلکسی A5 نیز از پردازنده ای مشابه مدل گلکسی A3، یعنی اسنپدراگن ۴۰۱ بهره می برد و مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است.

Galaxy-A5-2

در نهایت انتظار می رود مدل گلکسی A7 بزرگترین عضو این خانواده باشد. صفحه نمایش این مدل ۵.۲ اینچ بوده که رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد. پردازنده ی مرکزی A7 اسنپدراگن ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز بوده و در آخر نیز ۲ گیگابایت رم به اجرای هر چه بهتر اپلیکیشن ها در این دستگاه کمک خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسانه ی Korea IT Times، محصولات یاد شده در اوایل ماه نوامبر در بازارهای چین عرضه خواهند شد و هدف اصلی از تولید سری گلکسی A، بازگشت سامسونگ به جایگاه قبلی خود در چین است که در حال حاضر توسط شیائومی در اوایل امسال تصاحب شذه. عرضه ی تلفن های هوشمند با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهر زیبا و البته قیمت بسیار مناسب را می توان از دلایل موفقیت شرکت های چینی نظیر شیائومی دانست.

بر طبق گفته ی Korea IT Times قیمت تلفن های هوشمند سری A بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد بود، که کمی بیشتر از قیمت پرچمدار کنونی شیائومی یعنی Mi4 است.

هنوز هیچ خبری در مورد عرضه ی جهانی این محصولات میان رده ی جدید سامسونگ منتشر نشده است. اگر خانواده ی گلکسی A در رقابت با تلفن های هوشمند شیائومی قرار بگیرند بنظر شما آیا سامسونگ به جایگاه اصلی خود باز می گردد؟ آیا نیاز به عرضه ی جهانی این محصولات برای موفقیت سامسونگ اجباری است؟ نظر خود را با دیجیاتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

Galaxy-A5-5

Galaxy-A5-4

Galaxy-A5

Galaxy-A5-1

Galaxy-A5-7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • asus
    asus | ۸ آبان ۱۳۹۳

    TROOL مث اینکه خیلی بیکاریا ...
    صب تا شب که اینجایی

    • TROOL
      TROOL | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

      جالبه که تو هم صبح تا شب اینجایی!

  • mohsen
    mohsen | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خب این اس2 سابق نیست ؟
    a7 a 5 a3
    سامسونگ و هیوندای انقدی مدل میدن بیرون ترکوندن بازار و موبایل و ماشین رو :D

  • bahram
    bahram | ۸ آبان ۱۳۹۳

    میان رده ای که قیمتش از پرچمدار شیائومی بیشتره!
    فکر نمیکنم بتونه موقعیت شیائومی رو تو چین به خطر بندازه

  • پدرام
    پدرام | ۸ آبان ۱۳۹۳

    فروشگاه رسمی خود سامسونگ‌ ۱۸۵۰ میفروشه البته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی