ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Google Fit؛ اپلیکیشن جدید گوگل برای ثبت فعالیت های ورزشی

با معرفی HealthKit برای آیفون و آیپد، گوگل هم بیکار ننشست و اپلیکیشن جدید ثبت حرکات ورزشی خود با نام Google Fit را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. درگوگل فیت، شما قادرید کلیه فعالیت های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

با معرفی HealthKit برای آیفون و آیپد، گوگل هم بیکار ننشست و اپلیکیشن جدید ثبت حرکات ورزشی خود با نام Google Fit را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. درگوگل فیت، شما قادرید کلیه فعالیت های ورزشی روزانه خود مثل راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری را وارد کرده و برای ورزش و تندرستی خود برنامه ریزی کنید.

در ادامه مطلب، با معرفی گوگل فیت با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل فیت با پوشیدنی های اندرویدی و اپلیکیشن های آن مثل Heart Rate سازگار بوده است و قادر است بخشی از اطلاعات خود را از آنها دریافت کند. البته برای استفاده از آن ملزم به داشتن یک ساعت هوشمند نیستید، بلکه فعالیت های ورزشی را می توانید به صورت دستی در آن وارد کرده یا از سایر اپلیکیشن های ورزشی نصب شده روی موبایلتان به آن منتقل کنید.

در گوگل فیت با ثبت وزن و قد و دادن اجازه دسترسی به موقعیت جغرافیایی، می توانید در حالی که تلفن هوشمند خود را در جیب دارید، به انجام فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری یا پیاده روی بپردازید. اطلاعات این فعالیت شما در گوگل فیت ثبت شده و می توانید روند آن را به صورت یک نمودار در محیط اپلیکیشن مشاهده کرده و برای حرکات ورزشی خود اهدافی نیز تعیین کنید. به غیر از ثبت این موارد در محیط اپلیکیشن، کلیه داده ها در وبسایت گوگل فیت هم ثبت می شوند و شما قادرید از طریق رایانه خود از هر کجای دنیا به آن دسترسی داشته باشید.

البته هنوز امکان استفاده ازموقعیت جغرافیایی برای بسیاری از کشورها از جمله ایران باز نشده و فعلا مجبورید که داده های خود را به صورت دستی در آن وارد کنید. شایان ذکر است که اطلاعات قبلی ثبت شده در ساعت هوشمندی اندرویدی خود را هم نمی توانید به گوگل فیت وارد کرده و باید از نو شروع کنید.

برای استفاده از گوگل فیت، تنها به یک گجت اندرویدی مجهز به اندروید نسخه 4 به بالا احتیاج خواهید داشت. این اپلیکیشن جدید گوگل را هم اکنون می توانید از سایت گوگل پلی دانلود کنید.

Google Fit

Google Fit

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • MAY
    MAY | ۸ آبان ۱۳۹۳

    چون گوگل لوکیشن روی ایرانه، نمیذاره که در حال راه رفتن خودش اتوماتیک کار کنه باید اطلاعاتو دستی وارد کنی.
    عایا راهی هست که Google Location رو عوضش کرد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی