ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با Dragon Age Keep، اپلیکیشن تحت وب BioWare آشنا شوید

اگر از علاقه مندان به سبک نقش آفرینی باشید، حتما با بازی Dragon Age ساخته استودیوی BioWare آشنایی دارید. این استودیوی خوشنام به تازگی از اپلیکیشن تحت وبی به نام Dragon Age Keep رونمایی کرده است، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

اگر از علاقه مندان به سبک نقش آفرینی باشید، حتما با بازی Dragon Age ساخته استودیوی BioWare آشنایی دارید. این استودیوی خوشنام به تازگی از اپلیکیشن تحت وبی به نام Dragon Age Keep رونمایی کرده است، ابزاری که با کمک آن قادرید کلیه تصمیمات خود را از درگون ایج های قبلی، به نسخه Inquisition که ماه جاری میلادی عرضه می شود انتقال دهید.

Dragon Age Keep فعلا در مرحله بتا قرار دارد و برای ثبت نام و استفاده از آن، باید حتما حساب کاربری اریجین داشته باشید. پس از ثبت نام، با هر مرورگری که توانایی پشتیبانی از صفحات HTML5 را داشته باشد، چه از طریق رایانه و چه روی تبلت و موبایل می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

البته شما با Keep قادر نیستید که مستقیما سیو های نسخه های قبلی را به Inquisition منتقل کنید. اما در صورت اتصال حساب کاربری BioWare خود با اریجین، اپلیکیشن Keep به صورت خودکار اعمال شما را در نسخه های قبلی بررسی کرده و بسته به آنها، بر روند داستان در Inquisition تأثیر می گذارد.

Dragon Age: Inquisition در تاریخ 18 نوامبر برای ویندوز، پلی استیشن 3 و 4، اکس باکس 360 و اکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ آبان ۱۳۹۳

    این چیه ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی