ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد خیابانی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Republique – Episode 3

11

ریپابلیک یکی از آن بازی های موبایلی است که انرژی و سرمایه زیادی پشت آن گذاشته شده و انصافا هم بازی فوق العاده ای است. حالا نوبت به قسمت سوم بازی رسیده که برای کاربران iOS از راه برسد. همزمان با قسمت سوم، دو بخش قبلی هم روی گوگل پلی برای اندرویدی ها قرار گرفت. هر قسمت با اندکی تاخیر برای اندروید منتشر می شود که 4.99 دلار قیمت دارد. در این بازی باید به دخترکی که از وضعیت خود چندان مطلع نیست کمک کنید تا از مکانی مخوف و عجیب فرار کند.

République

République

سازنده: Camouflaj, LLC قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

Back to Bed

22

پیش از این عناوینی چون Monument Valley و Hitman Go را برای تان معرفی کرده ایم. عناوینی که به طرح های مینیمالیستی روی آورده اند تا جذابیت بصری بازی را به حد بالایی برسانند. Back to Bed یا بازگشت به رختخواب از همین فرمول استفاده کرده تا علاوه بر ارائه گیم پلی جالب و جذابش، بسیار خوش منظر هم باشد. در "بازگشت به رختخواب" باید تلاش کنید مرد سیاه پوشی که عادت به راه رفتن حین خواب دارد را به اتاق و تحت نرمش بازگردانید. این بازی برای پی سی و ویندوزفون هم در دسترس است.

Back to Bed

Back to Bed

سازنده: Bedtime Digital Games قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، ویندوزفون، اندرید و iOS حجم: 119 مگابایت زبان:

Angry Birds: Transformers

33

چندی پیش انگری بردز: ترنسفورمرز برای سیستم عامل iOS منتشر شد و شب گذشته بالاخره نوبت به نسخه اندروید رسید. اگر با سری تبدیل شوندگان آشنا باشید توصیف بازی را به خوبی متوجه خواهید شد. پرندگان این بار به جای پرتاب خود، از سلاح های بزرگ و تخریب گر استفاده می کنند و دیگر ظاهر گذشته را ندارند. به روبات ها و ماشین های بزرگ و غول آسا تبدیل می شوند تا انتقام خود را از خوک ها بگیرند. گیم پلی بازی با هر بازی ساید اسکرول دیگری به خاطر عمق بخشیدن به گیم پلی متفاوت است.

Angry Birds Transformers

Angry Birds Transformers

سازنده: Rovio Mobile Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 129 مگابایت زبان:

Clash of Gangs

44

گنگ های خیابانی همیشه سوژه ساخت بازی ها و فیلم های متعددی بوده اند. Clash of Gangs مستقیما وارد یک جریان حرفه ای جنگ خیابانی می شود که در هیچ دنیایی (حتی دنیاهای موازی ما) هم نمی توان به آن لباس حقیقت پوشاند. تصور کنید همانند Clash of Clans باید ساختار شهری بچینید تا گروهک های دیگر توان حمله به شما را نداشته باشند و در عین حال باید با پرورش نیروهای خیابانی به جنگ با آن ها بروید. آنچه این بازی را از دیگر نمونه های مشابه جدا کرده، گیم پلی عمیق تر و پر جزئیات تر است.

Clash of Gangs

Clash of Gangs

سازنده: IGG.COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 49 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • mohamad
    mohamad | ۹ آبان ۱۳۹۳

    بهترینشون angry birds transformers با این که هم ایدش و هم داستانش و هم نوع بازیش تکراریه ولی ارزش دانلود داره

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۹ آبان ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

  • a.architect
    a.architect | ۹ آبان ۱۳۹۳

    هفته پیش 8ball pool رو معرفی کردین معتاد شدم بسه دیگه:))))))))

    یوزرم a.architect
    ادد کنید بازی کنیم:))))

  • TROOL
    TROOL | ۹ آبان ۱۳۹۳

    بازی اولی چه گرافیکی داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی