ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی ساعت هوشمند خود را با نام MB Chronowing معرفی کرد

اوایل امسال، اچ پی اعلام کرد که طراح مد معروف، مایکل باستیان را برای طراحی یک ساعت هوشمند به استخدام درآورده. حال این همکاری به نتیجه رسیده و این شرکت، اولین ساعت هوشمند خود را با ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۶

اوایل امسال، اچ پی اعلام کرد که طراح مد معروف، مایکل باستیان را برای طراحی یک ساعت هوشمند به استخدام درآورده. حال این همکاری به نتیجه رسیده و این شرکت، اولین ساعت هوشمند خود را با نام MB Chronowing معرفی کرد.

این محصول از نظر ظاهری و حتی کارایی بیشتر به ساعت مچی عادی شباهت دارد تا یک گجت هوشمند. در ادامه مطلب با ساعت هوشمند اچ پی بیشتر آشنا خواهید شد. 

BN-FI052_bastia_J_20141031123000

برخلاف دیگر ساعت های هوشمند، MB Chronowing فاقد نمایشگر لمسی است و صرفا نوتیفیکیشن را با LED های سیاه و سفید به نمایش می گذارد. این محصول حتی قدم های شما را نمی شمارد و یا حتی میکروفونی برای دریافت دستورات صوتی ندارد.

اما در نمایشگر ساعت یک بخش دایره شکل وجود دارد که زمان را به شما نمایش می دهد و در بخش های دیگر، آب و هوا، نوتیفیکیشن هایی همچون تعداد پیامک ها، ایمیل ها و غیره را خواهید دید. ساعت هوشمند اچ پی می تواند با یک بار شارژ تا هفت روز شما را همراهی کند و با دو پلتفرم iOS و اندروید سازگاری کامل دارد.

BN-FI053_bastia_8V_20141031123157

به طور کلی ۲ نوع ساعت هوشمند وجود دارد: محصولاتی با دریایی از امکانات و ویژگی های فراوان در حدی که می توان گفت شما یک کامپیوتر را به مچ دست خود می بندید و دیگری، ساعت هوشمند ساخته شده توسط ساعت سازان سنتی با دیدگاه خاص خود. محصول ساخته شده مایکل باستیان هم در دسته دوم قرار می گیرد و به نظر می رسد هیچگونه رقابتی را با محصولات مشابه همچون موتو ۳۶۰ یا ساعت اپل نخواهد داشت.

BN-FI060_bastia_8V_20141031124921

اگر شما نیاز به یک ساعت مچی زیبا دارید که همزمان بتوانید نوتیفیکیشن پیغام ها و ایمیل های جدید را متوجه شوید، قطعا MB Chronowing کاملا مناسب شما خواهد بود. این محصول به زودی در دو مدل ۳۴۹ و ۶۴۹ دلاری به ترتیب با جنس تسمه چرم، لاستیک، نایلون و دومی با بند پوست تمساح و شیشه کریستال کبود عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    سلام با توجه به شبه لوکس بودنش بدک نیست باز خوبه شما به بند و شیشه این ساعت اشاره کردین! hp همینه دیگه نباید انتظار زیادی داشت ازش!

    یه چیزه دیگه هم میخواستم بگم نظر بقیه دوستان رو هم بدونم این تبلیغ های سایتتون خیلی زیاده ادم گیج میشه! کلاسه سایتتون هم اورده پایین

  • اندی هوگ
    اندی هوگ | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    انصافا اصلا کاربردی نداره پس طول عمرشم زیاد نیس
    اگه مثل آیواچ اون همه سنسور و امکانات داشت باور کنید هر یکساعت باید شارژ میکردید

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    به نظر من خوشگله باطریشم میتونه قدرت خرید این ساعت باشه

  • bawar
    bawar | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    از این یکی خوشم اومد، هم زیبا هم طول عمر باتری خوب!
    ولی کارایی فقط اپل واچ!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی