ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تیم های فروش تبلیغات بین الملل خود را اخراج می کند

برخی منابع به وب سایت BusinessInsider اطلاع داده اند مایکروسافت در حال اخرج تیم های فروش تبلیغات بین الملل خودش است. گفته می شود بر مبنای این تصمیم جدید عده ای از کارمندان حاضر در بخش تبلیغات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۱

برخی منابع به وب سایت BusinessInsider اطلاع داده اند مایکروسافت در حال اخرج تیم های فروش تبلیغات بین الملل خودش است. گفته می شود بر مبنای این تصمیم جدید عده ای از کارمندان حاضر در بخش تبلیغات دفاتر انگلستان، ایالات متحده و چند دفتر دیگر در نقاط مختلف جهان که مسئولیت فروش فضای تبلیغاتی بر روی سرویس های MSN، بینگ، اکس باکس، Outlook، اسکایپ و ویندوز هشت را عهده دار بودند از کار خود اخراج خواهند گردید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع مذکور به BussinessInsider اطلاع داده اند که مایکروسافت روز چهارشنبه روند یاد شده را به صورت داخلی اعلام کرده است و این امر بخشی از بزرگترین طرح کاهش نیروهای مازاد در طول تاریخ این شرکت به حساب می آید، که خبر آن در تابستان امسال انتشار یافت. گفته می شود بر مبنای آنچه اشاره گردید هجده هزار جایگاه شغلی در این کمپانی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

یکی از مشتریان مایکروسافت که کمپین تبلیغاتی را بر روی سرویس های این شرکت در حال اجرا داشته است نیز می گوید در هفته ی جاری به آنها اطلاع داده شده حسابداری که هزینه های مرتبط به این کمپین را مدیریت می کرده از شغل خود اخراج گشته است.

سخنگوی مایکروسافت هم در همین رابطه توضیح می دهد: "ما یک گام دیگر در راستای اجرایی کردن طرح کاهش ۱۸۰۰۰ نیروی شغلی مازاد که در ماه جولای اعلام گشته بود برداشتیم و بر مبنای آن بسیاری از کارمندان شاغل در بخش های تجاری و در دفاتر مختلف شرکت در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می گیرند." البته وی حاضر نشد توضیحات بیشتری را در این زمینه ارائه دهد.

وب سایت CRN.com نیز اندکی قبل گزارش کرده بود مایکروسافت می خواهد همه تیمهای تبلیغاتی و نیروهای حسابداری مرتبط به این تیم ها در نقاط مختلف جهان، که مسئولیت مدیریت روابط این شرکت با آژانس های تبلیغاتی بین المللی را عهده دار هستند اخراج نماید و آنچه مسلم است دامنه ی اخراج های یاد شده بسیار گسترده تر خواهد بود و تنها به موارد مورد اشاره محدود نخواهد شد.

مدیریت تبلیغات آنلاین کمپانی ساکن ردموند بر عهده ی فرانک هلند است و گفته می شود مدیران بخش های یاد شده تحت تاثیر این اخراج ها قرار نمی گیرند و شرکت مایکروسافت از آنها در جایگاه دیگری بهره خواهد گرفت. از این تصمیم اینطور بر می آید که مایکروسافت قصد دارد با حفظ رئوس تیم های اخراج شده احتمالاً روابط و شراکت خود با شبکه ها و کمپانی های بزرگ تبلیغاتی را گسترش دهد.

بر اساس آمارهای منتشر شده از جانب eMarketer مایکروسافت سهم اندک ۲.۵ درصدی از نمایش تبلیغات  آنلاین جهانی را دار است و عمده ی این سهام با رقم ۳۹.۲ درصد در اختیار گوگل قرار دارد، همچنین ۵.۸۲٪ از بازار یاد شده نیز به فیس بوک متعلق است.

پیش از این نشانه هایی نسبت به تمایل مایکروسافت جهت خروج از بازار تبلیغات آنلاین رویت شده بود، از جمله ی یکی از این نشانه ها می توان به فروش سرور های مرتبط به خدمات تبلیغاتی آنلاین اطلس به فیس بوک اشاره داشت. باید منتظر ماند و دید این تعدیل نیروها چقدر می تواند به انسجام بیشتر مایکروسافت کمک نماید، و این مسئله یی است که تنها زمان مشخص کننده ی آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • جوشکار خسته
    جوشکار خسته | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    یه مد زشتی جا افتاده وقتی مدیران شرکت ها تو کنفرانس خبری میخوان شرکت کنن زیرپیرنی میپوشن ، دیگه کاری ندارن که بهشون میاد یا نه !
    یکی نیس به این پیرمرد زشت بگه یه چیزی تنت کن مرد حسابی خجالت بکش با این وضعت !

    هرکی ندونه ایشون رییس بزرگترین کمپانی نرم افزاری دنیاس فکر میکنه یه معتادیه که میخوان ترکش بدن ولی داره با مشتاش مقاومت میکنه!

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    هیچی دیگه الان کسیم مونده که اخراج نکرده باشه؟

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    خوشم میاد نادلا با هیچ کس شوخی نداره ... بد باشی اخراجی :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی