ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید روز: تلفن های هوشمند نکسوس ۵ و هوآوی

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۸

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن های هوشمند نکسوس ۵ محصول گوگل و Ascend Y511 Dual SIM از هوآوی. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- NEXUS 5 D821 - 32GB

-nexus-5-32gb

این تلفن هوشمند مجهز به چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم بوده و از سایر مشخصه های آن می توان به پردازنده گرافیکی آدرنو 330، نمایشگر ۴.۹۵ اینچی با رزلوشن تمام HD، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت محصول: ۱.۱۹۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱.۱۶۳.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: بیزآنلاین

۲- Huawei Ascend Y511 Dual SIM

Mobile-Huawei-Ascend-Y5114fe46c

Ascend Y511 یک محصول اقتصادی از برند خوش آوازه ی هوآوی به حساب می آید که دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزلوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل است و از سایر مشخصه های آن می توان به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، پشتیبانی از درگاه حافظه Micro SD، اندروید ۴.۴.۲، پردازنده ی دو هسته ای Mediatek MT6572 با سرعت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز اشاره کرد.

قیمت محصول: ۳۵۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۳۲۹.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: دیجی کالا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • مهرنوش
    مهرنوش | ۴ آذر ۱۳۹۳

    من هفت هشت ماهه نکسوس 5 دارم عالیه حرف نداره با اینکه هرروز باید باتریش شارژ میشد و دوربینشم نسبت به نوکیا n8 و نوکیا 808 که دارم ,ضعیفه ,بازم از این بیشتر راضی هستم. به محض اینکه اندروید 5 تشریف آوردند خود موب گفت که منو لطفا آپدیت کن که آندروید 5 اومد بعدش باتریش خیلی بهتر شده و کلی اپ های عالی بهش اضافه شده شکلش برنامه ها و کاراییشون بهتر شده یا عوض شده. فقط نمیدونم چرا تانگو روش کار نمیکنه زیادم برام مهم نیست ولی برام عجیبه شاید باید حذف کنم ورژن بالاتر نصب کنم ولی خب انقد چیزای بهتر بهش اضافه شده که اصلا فرصتشو نداشتم چراغ قوه خودش بهش اضافه شد. خلاصه نکسوس 5 عشقست.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    نکسوس 5 با توجه به سخت افزار و نرم افزار به روز کیفیت ساخت خوب صفحه نمایش بسیار باکیفیت ظاهر زیبا و قیمت مناسب بهترین گزینه ی لیست خرید امروز هست.

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    نکسوس 5 عالیه فقط باتریش خیلی معمولیه

    • امین
      امین | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

      با اندروید 5 خیلی خوب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی