ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تبلت سرفس و سینمای خانگی پایونیر

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۶

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تبلت سرفس RT محصول مایکروسافت و سینمای خانگی MCS-737 از پایونیر. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Microsoft Surface RT 64GB

Surface RT

این تبلت مجهز به چیپست Nvidia Tegra 3 T30 با توان پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز در کنار دو گیگابایت حافظه ی رم بوده و از سایر مشخصه های آن می توان به صفحه نمایش TFT LCD با رزلوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸، دوربین اصلی و جلویی ۱.۲ مگاپیکسلی و سیستم عامل ویندوز RT اشاره کرد.

قیمت محصول: ۱.۰۹۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۹۴۹.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: دیجی کالا

 

۲- سینمای خانگی پایونیر MCS-737

MCS-737-W

ست سینمای خانگی مورد بحث دارای توان خروجی ۱۰۰۰ وات بوده و از پخش دیسک های بلو ری - 3D نیز پشتیبانی به عمل می آورد. این محصول دارای ۴ ورودی و یک خروجی HDMI، دو پورت USB و یک پورت LAN نیز هست.

قیمت محصول: ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱.۱۴۰.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: چاره

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    سینمای خانگیش خوبه
    تشکر

  • هادي
    هادي | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    اين ديجيكالا هم اين سرفيس ها مونده سر دستش، يه روز درميون تخفيف ميزنتشون...
    بابا خود مايكروسافت عم از ويندوز آر تي و سرفيس آر تي دست كشيد، ايرانيا ول نمي كنن...مثل نوكيا ايكس و ايكس ال كه نوكيا گفته بود ديگه پشتيباني نمي كنه، تازه سايت هاي ايراني يادشون اومده بود تخفيف ويژه بزنن براش...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی